Gå til innhold

Kjexx`s 728iA Marrakech Brown. Nye bilder! Endelig polert!


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå gått til innkjøp av bil. :) 728iA ble det. Planen for denne bilen er å slipe den ned, fjerne det lille av rust og lakke den i samme farge. Om jeg ikke blir overbevist om noe annet. :)

Driver å lurer på å kjøpe shadowline lister, sote rutene 25% rundt hele. Noen som vet om noe pent brukt senkesett i god stand? Har også lyst på dobbel eksos og bakfanger som passer til.

418635_10151116624286011_506780287_n.jpg

kela2l90w2vh77lqocuw.jpg

m19miywjaw2wwh99npcn.jpg

dyl0uilyn0p3j0tsw877.jpg

2mmz6xs0tx4fz1f6n6xz.jpg

xpnjioriw9drvt8ga7s7.jpg

Vehicle information

Type

Value

VIN WBAGE21050DJ33790

Type code GE21

Type 728I (EUR)

E series E38 ()

Series 7

Type LIM

Steering LL

Doors 4

Engine M52

Displacement 2.80

Power 142

Drive HECK

Transmission AUT

Colour ASPENSILBER METALLIC (339)

Upholstery STOFF FLOCKVELOURS/ANTHRAZIT (B6AT)

Prod.date 1996-02-16

Options

S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Automatic stability control (ASC+T)

S302A ALARMANLAGE Alarm system

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim

S441A RAUCHERPAKET Smoker package

S464A SKISACK Ski bag

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Headl.washer system/intensive cleaning

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight vertical aim control

L827A SKANDINAVIEN-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION SCANDINAVIA

S925A VERSANDSCHUTZPAKET Dispatch protection pack

S928A REIFENSTEUERUNG Tyre control

S964A PSEUDOZUSTEUERUNG FüR LA/SA Pseudocontrol f.countryversion/opt.extra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er en del utstyr ja. :) Rutene kan åpnes og lukkes med nøkkel og slikt. :P Hvor får man tak i deler til e38 da? Er ikke mye av det.. Skulle hatt senkefjører eller coilovers. Shadowlister skulle jeg og hatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med ny bil. ser ut til at interiøret er ettermontert av en 750 highline?! blir nok bra denne når du får ordenet det du skal. skal ikke så mye til for at e38 blir tøft. litt senk og felger bare egentlig.

fredrik; dette er hardt å oppdrive ser det ut som. jeg letet etter det når jeg hadde 730n. nå har jeg shadowline men leter etter blank shadowline men finner ikke overfloder akkurat. nytt koster mer enn jeg vil bruke på det iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ettermontert interiør ja, Fullt elektriske seter med memory (Memory funker ikke) Det er også luftgreier i setene.

Tenkte på å sette i en 16-9 enhet også for kasettspiller er ikke fett. :P

Leter etter alle listene på bilen egentlig. De er ikke så pene/bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16x9 har også kassetspiller ;) har det i min, men er jo cd skifter bak ;)

Coilovers har jeg skjekket mye rundt til min egen.

Er vel enten e-bay, senk.no, schmiedmann.no eller streetdesign som selger de rimligste produktene (FK sitt beste koster dog 12.500kr)

Jeg bestilte mine av SSP i Skien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe lett å sette på da? Tror jeg vil ha tak i lister på den jeg altså. Liker ikke sånne liksom greier. :)

Jeg har den med kasettspiller, den med lille skjermen på siden jeg eventuelt kan sette i, men jeg mangler den braketten som den skal sitte i.. Tenkte på den med bare 2 rulleknotter og skjerm rundt hele. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok ikke bare å skifte spilleren framme desverre. det er bare en skjerm det, så alle modulene (radio, gps, forsterker, antenneforsterker, cdveksler etc) står bake, så det må trekkes nye kabler. men det gjør seg sykt med navi da så jeg synes det er verdt arbeidet!

jeg brukte sånn shadowline tape på de listene på toppen av dørpanelet innvendig. litt jalla, men gjorde det bare sånn siden de originale var litt flasset noen plasser. også skintes listene gjennom sotfilmen. så litt rart ut.

jeg har forøvrig fk coilovers på min. det er litt i stiveste laget det altså. angrer på at jeg ikke kjøpte hardhetsjust ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg ser litt nermere nå, har du vriknotter til klimaet? isåfall så trur jeg dynavin / haulingan spillerene skal passe. de passer ikke digital klima da det krasjer med noe inni dasjen. men trur manuell klima går, har sett bilde av det her innpå. en bil som sto til salgs.

så da er det jo myyye enklere da. også får du jo usb, jack ++ og. bare ett tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...