Gå til innhold

Bilforsikring

Gulbrandsen95
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk 30% på forsikringen min når jeg kjøpte bil, men det vår pga jeg hadde kjørt firmabil i en liten periode.

har 40% nå og betaler 750 i mnd med delkasko på en bmw 520i touring.

Nesten 9k er ikke så veldig galt, samtidig som jeg opptjener bonus :)

Er 19 forresten !

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har mye å si med alder, bosted, kjørelengde og merke, det er ikke å legge skjul på at bmw er noe dyrere til tider enn andre merker, og 17år er heller ikke billigste alder å ha bil. 30k høres fortsatt for dyrt ut, men sjekk litt rundt med andre selskaper, unison gikk nettopp opp fra 18900,- i året på fullkasko opp til 26000,-. mens jeg fikk pris fra gjensidige på 15000,- på samme forsikring, fortsatt mye penger, men tatt i betraktning av at jeg er 21, bor i oslo, kjører bmw osv, så er det ikke så ille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har mye å si med alder, bosted, kjørelengde og merke, det er ikke å legge skjul på at bmw er noe dyrere til tider enn andre merker, og 17år er heller ikke billigste alder å ha bil. 30k høres fortsatt for dyrt ut, men sjekk litt rundt med andre selskaper, unison gikk nettopp opp fra 18900,- i året på fullkasko opp til 26000,-. mens jeg fikk pris fra gjensidige på 15000,- på samme forsikring, fortsatt mye penger, men tatt i betraktning av at jeg er 21, bor i oslo, kjører bmw osv, så er det ikke så ille ;)

Er du 90 modell du også ja? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett forsikring på far/mor (den som har mest forsikringer) da får mor/far ekstra rabatt totalt sett pga flere forsikringer. og du får MYE billigere forsikring (bil må være registrert på forsikringseier, men du kan være deleier.

når jeg var 19 og kjøpte bil skulle de ha 24000 i året for en bil som kostet 22000 320i. da fikk jeg 40% bonus fordi jeg hadde kjørt pizzabud i et år mens jeg var student og hadde ca 40 000km på telleren fra det. dette kunne jeg dokumentere. Endte alikavel med at jeg tok det på min far og fikk det da til 3750 i året med delkasko og meg som bruker av bilen med 12000km kjørelengde, begynte da på 50% fordi min far hadde 75% og jeg øker med 10% i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...