tobiastorvik Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 (endret) Hei.. Har en bmw 740ia som er en 1993 mod.. Har nå bestemt meg for å lage ett prosjekt ang bilen siden jeg nå har startet med å gjøre store endringer på div ting.. Tar litt hver dag og har egentlig tenkt å bruke hele vinteren på bilen Bilen er nå parkert for vinteren da den ikke skal utsettes for salt og dritt..Her er ett par bilder av bilen nå: Her er planene for bilen og hva som er blitt gjort etter att bilen kom i mitt eie:Gjort:*Bilstein B12 dempere*Eibach senkefjærer*GS Goldtrack 9,5"x19" Rundt hele*Svart skinn interiør med el.Nakkestøtte, memory osv*Powerflex foringer i front*Lakkert hele førersiden pga hjort-påkjørsel*Div Stereo*Detailing*Svart Dash*El Rattstamme*Svart Gulvtrekk*Midtkonsoll i svart skinn*Svart HanskeromSkal Gjøres:*Montere taklys ifra E39, med orange spotter.*Godkjenne senkesett/felger*Trekke om taktrekk i Alcantara*Lakkere div karosserideler*Montere cruisekontroll (bryter kommet på)*Diff med brems*Bygge om til 6trinns manuellHer er også en utstyrsliste:-4x elvindu-El takluke-2 soners klima anlegg-elektrisk klima anlegg-varme i speil,frontrute og bakrute-Elektriske skinnseter med elektriske nakkestøtter+ 3stk memory funksjoner-armlen på stoler-Skipose + takbøyler med ski holdere-Sport,økonomisk og vinter program på girkasse.-rull gardin i bakrute-Lyspakke (lys i alle dører)-Defa alarm med sentrallås-tåkelys foran-Lyktespylere i hovudlys og tåkelys-stor kjørecomputer og digital visning i speedometer-Hanskerom med skuff funksjon-El RattstammeEr nå nesten ferdig med interiør og skal snart bevege meg ut fra bilen og starte med kosmetikken.. Bare småtteri som mangler: Farge om ALT av skinn i bilen, montere E39 taklys ( med orange spotter) , og deretter en BRA vask Endret Januar 21, 2016 av tobiastorvik BimmerAnders reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Her var interiøret når jeg kjøpte bilen.. Har nå kjøpt ett komplett svart interiør.. Dette kommer fra en 750, så alt er egentlig skinn Stolene er svart skinn med 3stk memory funksjoner osv.. Dørtrekkene er av skinn ( sømmer rundt handtak osv ) Midtkonsoll i skinn ( med sømmer rundt alle kanter ) Hanskerom i skinn. Orginalt svart gulvtrekk ( Sjeldent ) EL Justerbar rattstamme (memory) Kommer mange bilder av interiøret imorgen siden jeg ikke har muligheten til å laste opp bilder nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Skikkelig mafiaslede med rett stuk og felger som kledde bilen godt. Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Skikkelig mafiaslede med rett stuk og felger som kledde bilen godt. Tøff bil hehe, Jo takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Fin bil! [ Bilde ] Bildet tatt på Eggesbøneset? Ved "Diamanten" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Fin bil! [ Bilde ] Bildet tatt på Eggesbøneset? Ved "Diamanten" ? Stemmer er ifra herøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Om noen har grom deler til e32 til salgs, så si ifra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Denne vil jeg se mer av igrunn! litt småtøft med takboks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Denne vil jeg se mer av igrunn! litt småtøft med takboks Det skal du få også Må bare få sette igang liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Her ett par bilder av interiøret slik det er idag.. Interiøret er somsakt min første prioritet da dette er halvferdig M-tech 2 ratt som skal erstattes med dette: Baksete: Forseter: Til slutt ett par stemnings bilder fra turen på Gatebil 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Gromt.. denne likte jeg:-) e32 er aldri feil;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Kledde takboksen faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Skulle bare vært litt lavere? takboksen altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Hehe! Er mange delte meininger ang takboksen! Er litt høy ja, men er ingen ting jeg får gjort noe med:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Vet du om mtech 2 ratte passer i e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå