S. Gunstad Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Gjennomført og lekker bil Pluss i boka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Har blitt en meget kul det her. Hvor mye måtte du ut med for å trekke om rattet egentlig? Men det vel egentlig feil felger til E46 b3 3.3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Gjennomført og lekker bil Pluss i boka. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Har blitt en meget kul det her. Hvor mye måtte du ut med for å trekke om rattet egentlig? Men det vel egentlig feil felger til E46 b3 3.3 Takker Måtte vel ut med ca 1800kr med frakt og moms tenker jeg. Ja, er egentlig feil felger. Men orignale 18" koster jo ca 5 ganger mer enn disse i 19". Så på bruksbilen min, syntes jeg det var greie penger spart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 mangler pinstripe : http://www.ebay.com/itm/bmw-e46-Alpina- ... 27cd8c66a9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 mangler pinstripe : http://www.ebay.com/itm/bmw-e46-Alpina- ... 27cd8c66a9 Har vel egentlig ikke tenkt meg pinstripe siden jeg ikke syntes det er særlig fint på sølv bil. Hadde den vært Alpina blå, så ville jeg nauturligvis montert ett par i gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonE34 Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 Flott bil! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 Tok noen nye oppdaterte bilder av E46en idag, for nå skal den selges... Den har kun gått 79000km og er en av de mest velholdte E46 i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Sånn skulle det sett ut, men fin bil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 Ja, det er klart det skulle vært en r6 i bilen. Men bilen du viser på bildene, er en facelift. Jeg har pre face som har annerledes styling og ratt. Spoiler og frontleppe er original Alpina B3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Ikke noe i veien på utseende på bilen din. Jeg liker jo litt Alpina og det er helt greit å ha denne 02 modellen stående hjemme i garasjen. For øvrig gått snart 69.000 kilometer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 Ikke noe i veien på utseende på bilen din. Jeg liker jo litt Alpina og det er helt greit å ha denne 02 modellen stående hjemme i garasjen. For øvrig gått snart 69.000 kilometer. Du har det ja, det er jo ikke akkurat feil. Kult å ha en slik samle bil. 69000km er jo en knallfin km stand også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Kjekt å ha. Ganske velholdt denne også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Desember 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2013 Nå ligger den på finn.no http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45916496 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå