Hopen Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Skrevet Januar 26, 2013 Jet byttet uten problem.. kan være startmotoren som har kortsluttet.. mål spenningen direkte på batteriet når dere forsøker å starte. Går den i null er det nok startmotoren som er kaputt. Den starter visst setter på startkabler i motorrommet
Thundercoil Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Starter den hvis du tar startkabler rett på batteriet?
Reef89 Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Hvis jeg har forstått det riktig, trenger man ikke å kode batteribyttet så lenge det er samme type batteri (bly til bly, agm til agm) og med de samme verdiene (ampere osv). Vet, men har selv fått beskjed om at jeg må kode inn selv om, men jeg tviler litt selv der egentlig
Gustav C. Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Åssen gikk det med denne 525'n her egentlig?
Hopen Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 Åssen gikk det med denne 525'n her egentlig? Var dårlig kontakt på + kabeln, så problem er løst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå