Gå til innhold

E38 740. "ALPINA "


 Share

Anbefalte innlegg

Ok med skinn. Men liker ikke de sømmene de har brukt. De overlapper. Så er jo en høydeforskjell på 5 mm eller noe sånn. Det liker jeg ikke. Syns det ser litt halvferdig ut. Hadde det vært jevne flate sømmer hadde det vært bra. Sånn søm som er på rattet foreksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jepp. Hadde håpet det skulle bli likt som kom på E39 orginalt. Ble ikke helt lik farge. Men ble greit nok. Hvite AE er nytt. Og kommer på nyere BMW. Denne bilen kom rundt da E39 fikk AE. Ble gult for og få litt mer "orginal" AE look.

Skal jeg ha hvite ringer må jeg bytte grøftlys til xenon også. Men har ikke planer og sette i masse xenon kit på denne bilen. Har orginal xenon i nærlys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke begynnt på bakluke nei. Faktisk ikke åpnet esken ennå :s

Kjøpte AE med gult lys på ebay. Er CCFL ringer. Like de biltema solgte. Og gs. Bare disse kosta ca 200.-

Ble skeptisk da pakka kom. 7000K ultra white er ikke gult.

w8r6qt6jr1jkl5a1q6ul.jpg

De er til E 38. Men passet ikke. Så klemte de inn foran innerglassa istede.

pte1edd2zze76g8v0hd3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, ikke åpnet enda faktisk :P

er ufattelig dårlig passform på AE uansett merke føler jeg.

dem 3 kitten emed ccfl jeg hadde passet ikke, led kittet mit var eneste som passet NOENlunde hos meg.

forran glassene er vel finest når det gjelder ccfl føler jeg. men dem var gule selvom pakken sa noe annet ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Hadde håpet det skulle bli likt som kom på E39 orginalt. Ble ikke helt lik farge. Men ble greit nok. Hvite AE er nytt. Og kommer på nyere BMW. Denne bilen kom rundt da E39 fikk AE. Ble gult for og få litt mer "orginal" AE look.

Skal jeg ha hvite ringer må jeg bytte grøftlys til xenon også. Men har ikke planer og sette i masse xenon kit på denne bilen. Har orginal xenon i nærlys.

kan jo bruke led i grøftelys også da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Ble bra foran. Slipper å fjerne innerglassa. De fra biltema passa perfekt. Kan hende facelift er litt mindre i dia på innerglassa da.

De klipsa som fulgte med passa ikke på ringene engang. Så de dret jeg i. di var større enn dia på hulla i plasten også, så hadde jeg hengt de bak innerglassa. Så ville deler av ringen blitt bak det svarte.

Så klemte de så godt jeg kunne inn mot innerglassa på fremsiden. Eneste som holder de fast er at de sitter i klem. Og ledningene er klemt fast mellom innerglass og ramma i toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sotet dem org?

er ikke for mørkt for min del.

på skjermen liker jeg dem sorte, da går dem mer i ett med listen.

forran på din ville jeg hatt litt lysere, eller du må sote hovedlysene og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Skjermene er jeg fornøyd med. Best når de ikke synes.

Kjøpte mørke blinklys hos gs. Men de klarte brått ikke og levere. Så sota selv med spray. Men gjore en feil. Og for og få feilen usynlig måtte jeg ha på flere lag lakk. Da ble det plutselig veldig mørkt. Blir nok kanskje pussing av lakk i morgen og prøve på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...