Gå til innhold

Yeah Buddy E39 M5 - Solgt til kristiansund


 Share

Anbefalte innlegg

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Felgene... Noen som vill kjøpe kanskje? Bredde og innpress og om di er ekte er jeg usikker på men ganske sikker på at di er det! Dette skal jeg sjekke nærmere når di andre kommer.

Tror det er 8,5 og 10x18"... Med nye 245.40.18 og 273.35.18 falken FK452

Fin m5 du har :) Felgene fremdeles tilsalgs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Felgene... Noen som vill kjøpe kanskje? Bredde og innpress og om di er ekte er jeg usikker på men ganske sikker på at di er det! Dette skal jeg sjekke nærmere når di andre kommer.

Tror det er 8,5 og 10x18"... Med nye 245.40.18 og 273.35.18 falken FK452

Fin m5 du har :) Felgene fremdeles tilsalgs?

Jada =) Ikke fått mine ennå så kan ikke selge di før di kommer... kommer nok seint til uka eller tidlig uka etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrur du ikke selv?

Nei minst mulig av sånn type skruing! Var ikke fort gjort å bytte på E39 pluss at jeg skulle til dama så da tok to kompiser det :) Hater å stå på gulvet å skru uten skikkelig verktøy osv å plutselig er det noe som ikke går som det skal osv.

Gleder meg til å prøve den imorgen :) Må bestille casterstagforingene imorgen tidlig så skal di byttes så fort di kommer også få tatt 4 hjulskontroll å godkjent i Vognkort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senkesettet ble knall!! Bare irriterende "pjong" lyder foran når mann svinger. Høyden er nå på det laveste som er lovlig men faktisk ganske perfekt! Høyden skal justeres litt når jeg får felgene.

Bestilt gs performance casterstagforinger, olje og filter så det blir mulig byttet imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel glemt å flytte over lagrene, typ de svarte og gule ringene som gjør at fjæren glir rundt, istedetfor å bli dratt rundt... sjekk det iallefall ;) kan linke deg splittegning på hvilke det er snakk om i morgen ;)

Sent from my brain, using my fingers to write

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel glemt å flytte over lagrene, typ de svarte og gule ringene som gjør at fjæren glir rundt, istedetfor å bli dratt rundt... sjekk det iallefall ;) kan linke deg splittegning på hvilke det er snakk om i morgen ;)

Sent from my brain, using my fingers to write

Akkurat dette tok jeg opp med Ivrig om for et par dager siden. Er jo det jeg mangler på bilen min å, så tviler han har gjort samme feilen siden han rettet opp meg :P

Min klunger og klinger no JÆVLIG hele tiden.. men har blitt vandt med det hehe

men nå er det deler på vei som skal fikse sånt.

Men når skal vi få se noe til bilen? er jo side på side med tekst her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er iallefall delen, nr 6 på bildet, men du bruker kun den minste ringen.

NTY4MjJfcA==.png

Om det kommer en "pjong"-lyd når du svinger så er det nok denne, om det er ved ulent terreng uansett sving så er det nok noe annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåene topplager da vel? Har det på stæssja mi, nye lager i bagasjen.

Topplagera er som nye :) Alt er som det skal men fjæra flytter seg rundt nede på justeringsskålene sa kompisen min. Så vi skal prøve å smøre på kobberfett der.

Ikke sjelden at coilovere lager litt sånne lyder :P Men har ikke glemt det du hadde glemt nei Glenn ;) Begge di delene på Bildet er på :)

Kompisen min byttet til GS performance casterstagforinger og byttet olje og filter for meg istad mens jeg måtte shine en cayenne for en kompis av sjefen :)

Bilen ble myyyye bedre!!!

Mye tightere på rattet, ikke noe slark i forstilling eller døgang på rattet også rister det ikke ved nedbremsing lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fortsatt ikke et bilde å se?

Hva er det å se bilde av? :P har jo bare blitt litt lavere :) Må jo skje noe mere først :)

Kan sikkert ta noen bilder av bilen imorgen :) Høyden ble hvertfall veldig grei syns :)

ieppbsdpz93ib4e9qp63.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...