Raptor91 Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Hei! Byttet bort 7-serien min i en 525TDS touring med manuell kasse da dette er en bil jeg kunne tenkt meg lenge Er heldivis lite rust enda den har gått sør på i saltake Er en Executive så det virker som at den har det meste av utstyr som var tilgjengelig i 94 så er fult svart komfor skinninteriør, dobbel takluke, shadowline+++ og alt funker! Den er gått 394.000km men virker VELDIG tight å fin! Tighteste E34´n jeg har kjørt Men må bytte register da det virker som at registerkjedet har strukket seg så mye at kjedestrammern ikke klarer å stramme inn mere av slakken så tror kammen er litt i "ulage siden kjedet er for langt. Høres ut som kammen slår borti ventilløfterne eller noe sånt, men har bestilt ALT nytt, kjede, strammer, tannhjul, sleider osv så det skal bli bra:D Er en del bulker dessverre, men det skal fikses Har masse planer for bilen - Sorte Hella DE lykter framme - Sorte blinkers framme og på sidene - Sote baklyktene da det så å si er umulig å få tak i sotete baklykter til Touring - Sorte nyrer - Nye felger, låner Originale M5 Throwing star felger hos broren min (DK2 hær på forumet) Har bestil 19" Originale 3-delte Hartge Classic 2 felger som jeg sitter og venter på! - Tone rutene - Senk. Er nivåregulering, men vil ikke fjærne den. Noen som har noen tips? - 3" eksos fra turbo med 4,5" Diesel tut - Trim! Har veldig lyst til å oppnå opp mot 300hk! - Ac Schnitzer, Hartge eller M5 styling rundt om - Kunne også tenkt å fått tak i M5 interiør Slik ser bilen ut nå, det eneste jeg har gjort er å bytte felger foreløbig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Her gleder jeg meg til å følge med, gratulerer med ei nydelig tralle! TDS blir man glad i, dem har en egen sjarm Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Hyggelig å høre! Helt enig, den har en helt egen sjarm! for å ikke snakke om utrolig billig i drift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Kan ikke si mer enn att dette er riktig i mine øyne, bortsett ifra blinklys, de er perfekt i oransje Digger fargen, hva heter den? Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Grattis med gromvogn. E34 touring er en pen bil. Når det gjelder blinklysa du har ,så er de helt rett. . Pass godt på denne skuta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Takktakk! Er ikke noe spessielt fan av gule blinkers, men hadde bilen vært svart så skulle jeg vurdert det Skal prøve med sorte DE-lykter med sorte blinkers rundt om Skal sjekke hva fargen heter;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Skjedd noe mer her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Kjenner jeg savner denne litt.. Håper du får denne fin igjen, å tar vare på ''gobiln'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 følger me her =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Har ikke skjedd så alt for mye, har kun fått byttet olje på diffen:p Venter på en HAAAUG med deler! Fikk oljefilter, dieselfilter, pollenfilter å noe små snacks fra koed idag:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Hyggelig at folk synes at dette er interessangt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Eg følger vertfall her! Rå diesel vogn dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Endelig har koed fått skrapet sammen alle delene til en komplett overhaling av registeret! Så får det vell om en ukes tid å da går jeg på ferie så det passer jo perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå