meg Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 har kjøpt et allerede påbegynt prosjekt (viewtopic.php?f=11&t=89948) lager derfor ny tråd på denne på oppfoordring av andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 rust rep er i gang. har saga ut en del i dørken på høgre side framme. ser at eg må bytte den delen av kanalen som dørken ligger mot. har og tetta igjenn et rusthol som var i bakkant av hjulbue v.b har desverre ingen "før" bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 gleder meg til å se mer av denne (subscribe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Skal følge med her eg og:)Denna som hadde godkjent søknad med v12? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2013 Skal følge med her eg og:)Denna som hadde godkjent søknad med v12? ja søknaden er godkjent med v12 og turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 har våre en tur i garasjen att og det utarta seg slik kanal på høgre sida er som tidligere nevnt litt rusten.. heldigvis er det ikkje så gale at eg må bytte heile kappa vekk verste rusten for å sjå korleis da såg ut inni.. blir nokk bytta den utvendige delen av kanalen og.. heldigvis ikkje so mykje rust mellom platene her, men plata må nokk vell likevel til fordel for utbytting av deler av dørk og kanal ellers er det litt småtterier her og der, men ikkje so mykje at det ikkje er godt for nåke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Følger med her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Dette blir kjekt å følge med på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Henger meg på eg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Following.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 begynte dagen med å fjerne plata helt nederst i hjulhuset som ligger mot dørken so eg kan fortsette med kanalen heldigvis lite rust bakom der men ka er det som skuer mine auge? nei faan.. her må den sokalte herren ta en nærmare titt trur eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 mykje rust i fals ja.. kanalane skal jo byttast som sakt.. mykje bult og nokk rust til at eg ikkje gidd å begynne med retting/rustfjerning på skiten nye jekkfester blir det og ser det ut som lage til ny plate på innerkanalen.. høgda får vi ta når eg får ny ytterkanal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 tilpassing av nye plata ferdig med tilpassing og detta passer som hans i grete hadde ikkje lange nokk plater til å ta heile kanalen på ein gang så dette blir tatt i flere omganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Ser bra ut! Gleder meg til fortsettelse! Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå