Bjornhbjelland Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Hallo! Sitter litt fast og er litt smålig irritert på utvalget og forskjellige nettbutikker! Er på jakt etter ein eksos til min E39 528IA, men møter bare vegger kvar gong eg har sikta meg inn på noke! Hater å vente på ting når eg har bestemt meg for noke. Det er er på jakt etter er endestuss med 2 rør ut i 70mm+ diameter som passer fix ferdig med original fester og bare på klemme på med røyrklemme på eksisterende eksos. GS: Eneste som frister er supersport rustfritt men det er ikkje på lager + lang ventetid. Ellers lite/dårlig utvalg. Koed: Fant Scorpion 2x76mm som eg likte godt, bestilte og betalte så tidlig som på søndag som var. Ved rein tilfeldighet lurte eg bare på kortid den ble sendt. Fikk da opplyst at den var ikkje på lager og var venta innen 2-3 måneder. Kansellert den ordren gitt. Ubrukelig system. Schmiedmann: Har masse utvalg, OK priser men ingenting er på lager i Norge eller Danmark, lang ventetid og drit erfaringene aleina (inkludert mine egne) er grunn nok til å ikkje handle der. Ebay: Greie priser på enkelte produkt hos noken selgere men når frakten er dyrere enn produktet er deg lite fristende å handle. Åndsvak dyr frakt pris på enkelte. Det eller så sender dei ikkje til Norge. Er det noken andre sider eg kan finne eksos så er så plug and play som mulig? Alle sider, linker og tips tas i mot med stor takk! Er grådig lei av å høre "ja, men du har vell diesel du da, med den stussen der? Er jo bare diesel som har sånn stuss!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 http://www.ebay.de/itm/Supersprint-Spor ... 53f5a5c0e5 Bare å sende mail til selger og høre om pris på frakt til Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Sett på http://www.xtremecar.no/ ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Svendsen eksos o.l.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Kjøpte nettopp supersport eksos fra tyskland jeg, ble levert på 1.5 uke. http://www.ebay.de/itm/SUPERSPORT-Edels ... 51b07d786d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Oioi! Har var det masse kjekt! Takker for gode svar alle! PenguiN: Har sendt an ein melding om eisenmann engang før, men fekk aldri svar. Samme bruker og alt. Vegard welle: hadde litt forskjellig der inne, får sende ein mail til dei og høra litt vist ikkje da blir den scoot eller pingu linka! Takker! DannyRS: Svendsen har vell bare Simons, ikkje at da er noke dårlig, men kjekt med noke anna og! Scoot: Er du fornøyd med den? Mykje blei da i frakt? Ser det står forskjellige endestusser i annonsen. Er det sånn jalla skru-fast-endestuss opplegg? Kunne du slengt ut et par bilder av den? Masse spørsmål men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 http://www.ebay.de/itm/Supersprint-Sportauspuff-Auspuff-BMW-5er-528-528I-E39-TOURING-2x76mm-/360603566309?pt=DE_Autoteile&fits=Platform%3AE39&hash=item53f5a5c0e5Bare å sende mail til selger og høre om pris på frakt til Norge Sendte mail til selger engang til for å høre om pris på frakt for eisenmann. Håper på svar denna gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Oioi! Har var det masse kjekt! Takker for gode svar alle! PenguiN: Har sendt an ein melding om eisenmann engang før, men fekk aldri svar. Samme bruker og alt. Vegard welle: hadde litt forskjellig der inne, får sende ein mail til dei og høra litt vist ikkje da blir den scoot eller pingu linka! Takker! DannyRS: Svendsen har vell bare Simons, ikkje at da er noke dårlig, men kjekt med noke anna og! Scoot: Er du fornøyd med den? Mykje blei da i frakt? Ser det står forskjellige endestusser i annonsen. Er det sånn jalla skru-fast-endestuss opplegg? Kunne du slengt ut et par bilder av den? Masse spørsmål men! Skal montere min i morgen. Dette er komplett bakpotte, du kan selv velge endestussvariant. Frakten står i annonsen, tror det var 30 € Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 Okei, impuls kjøpte samme som du linka, men valgte ikkje noke variant. Gjor du? Frakt blei 19.90€! Veldig greit pris på både framt og eksos! Gleder meg til å få skikkelig endestuss! Kor stor er endestussen egentlig? Gidder du legge ut et par bilder? Lyst å lage en lite videosnutt når du har fått den på? evt. ta et par bilde under hvordan du gjor det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Jeg har dieselpurke, så video er lite vits. Jeg endte opp med 2x80mm, men vil nok andbefale den som har 2x76mm. Men kjøpt er kjøpt. Du må sende en melding til selger og velge variant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 29, 2013 Forfatter Share Skrevet August 29, 2013 Okei, håper det ikkje er forseint da eg allerede har betalt og bestilt. Sendte han ein melding på ebay nå. Er nesten sånn at det er fristende å kjøpe flere varianter og sjå ka så ser best ut på bilen. Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Lett å montere sett bort i fra bakerste festet, men det tror jeg er pga at jeg har diesel. Tok meg 2 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Da er eksosen i hus! Gleder meg til montering! Blei 2x80mm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Prøvde og montere på min i dag. Pass form var jo heilt ubrukelig dårlig. Bendet inn er heilt feil, eksos er skjeiv, feste er heilt på tur og må kappe noke jævlig i diffuseren. Itillegg er selve eksos overlappen altfor stor så der du skal ha klemmen blir der ikkje tett. Skviser og bretter seg. Utrolig skuffa. Først kjøper eksos tilpasset E39 så rekner eg med det er plug and play, men detta var direkte drit. Må kappe og sveise i bendet for å få spenningen utav eksos slik at det går an å tilpasse den skikkelig. Makan til møkk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Derfor kjøper vi merkevare.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå