Gå til innhold

E38 voice control


Anbefalte innlegg

Trykker på en knapp på rattet og sier tankstelle (bensinstasjon på tysk) så finner navigasjonen nermeste bensinstasjon. Hotel så finner den nermeste hotell. Sier jeg masstab 100/200/500 meter zoomer kartet til 100/200/500 meter.

Kan også ringe folk på tlf listen bare ved og trykke på knappen og be den å ringe.

Men bilen forstår bare tysk. Og jeg er ikke så flink på tysk uttale. Bedre med engelsk.

Har listen over alt jeg kan si. Men fortsatt slitsomt da bilen ikke skjønner hva jeg sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knapp på rattet med et telefonrør på. Hold den inne i 2 sek. Da begynner tysker'n i dashbordet å snakke.

Fant denne bak solskjermen på førersiden da jeg prøvekjørte bilen. Har flyttet den til passasjersiden, siden jeg bruker solskjermen på førersiden mye mer enn den andre.

86w8k7dl7ufxfxpawbxz.jpg

Tror de fleste komandoene til tlf og navi står der. Men tysken min uttales nok ikke slik som tyskere uttaler seg. Skjeldent jeg får det jeg ber om.

nnbbtntd169c4uk7x3m1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmmm, telefonrør har jeg og mener jeg, men ikke tenkt over den noe mer. skal ta å undersøke litt på min ang det der.

har selv ikke noe tysk i min bil, alt er engelsk, dog er BC og navi endret til engelsk, BC via bmw scanner og navi i menyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva man lærer av å lese her.. :)

Har visst den funksjonen i min også, artig.

Og nå har jeg fått bekreftet at Tyskerne forstår like lite av min "Tysk" som jeg av deres :D

Kommer opp alt annet enn det jeg spør om.

Finner du ut om det går og få den over på Engelsk så si fra da.

Burde kanskje vært en tråd om "utstyret/funksjonene du ikke aner du har" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne voice greia å min også. Eller dvs. den var ikke der fra fabrikk, men akriverte den med navcoder.

Jeg har engelsk, selv om min er importert fra tyskland.

Mulig det går ann og forandre språk på den med Navcoder, husker ikke helt menyvalga der.

Nå har jeg ikke koda på min registrerte versjon, men kan prøve og få tak i den og sjekke. :)

Edit:

Lasta ned programmet, og trengte vist ikke å registrere for og sjekke menyen.

Man kan forandre språk på voice recognition med navcoder. :)

66z1ej1axmm5suceekg1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...