Papperboy Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 sign me up.. 2008 E81 123D Performance Mvh Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 må bli med på detta om det passer! vet glatt om flere som blir med også! Holtsdalen E36 320I (Vestfold, Larvik) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Utrolig stille her ser jeg, har dette bortfalt helt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 virker som det har dødd helt ut ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Blir det ikke noe eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Tviler på at det blir noe av dette nå. Tipper de fleste av de påmeldte har sikkert satt ferien sin allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Hermano90 skrev følgende på facebook: har ikke tid eller ork til å arrangere noe slikt. jeg kan sikkert bli med på en roadtrip men orker ikke arrangere. Så tror han bare lurte oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Hermano90 skrev følgende på facebook: har ikke tid eller ork til å arrangere noe slikt. jeg kan sikkert bli med på en roadtrip men orker ikke arrangere. Så tror han bare lurte oss Uff da :/ var en fin tanke da. Men når er de store treffene ? finner ingenting her inne. Vi ble lurt ja , vill ha pengene tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 hahaha littg som å klage på "ååå jeg skulle få spons men fikk ikke så du er svindler" greie detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Haha wicky wicky, du er litt av en kar!!!! Hele greia gikk dessvere i glemmekassa... Men siden du klager så fælt frøken, så kan du gjerne ta over Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 Synes ikke jeg skal ta over..ikke har jeg klaget heller...Jeg har andre prioriteringer i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 blir det noe rally eller er det glemt unna ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Haha wicky wicky, du er litt av en kar!!!! Hele greia gikk dessvere i glemmekassa... Men siden du klager så fælt frøken, så kan du gjerne ta over Sent from my iPhone using Tapatalk Blir ikke dette noe av? Jeg har lagt ut 37500 kroner i hotellbookinger i Førde og Mo i Rana! Ser gjerne at disse blir refundert ASAP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 37500,-??? jeeesus hadde jeg hvist at turen kom på en sånn sum så hadde det aldri hvert aktuelt i det heletatt regner med 3750,- kanskje er mere riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Blir ikke dette noe av? Jeg har lagt ut 37500 kroner i hotellbookinger i Førde og Mo i Rana! Ser gjerne at disse blir refundert ASAP!!!Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå