VegarVS Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Bilen starter fint om morgenen, og kjører avgårde uten problemer. men etter veldig kort tid, begynner den å miste kraft og dør hen, må derfor legge inn ett lavt gir for å få opp turtallet, så kommer den! Må jobbe litt sånn, før den blir varmere og da er den heelt fin igjen.. Har blitt verre etter det ble kaldere i lufta! Går greit nå , men ikke fullt så morsomt når snøen er der, og man skal prøve å legge inn ett lavere gir.. gode tips, mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 SOS Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken92 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Hvordan er luftfilter og bensinfilter da? hadde noe sånt medm20 motor tidligere, og da var bensinfilteret tett:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken92 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Kan også være motortempføler;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 luftfilter og bensinfilter er fint det har tenkt litt på motortempføler, men det er vel 2 stk på denne? kan det være den som går inn til hjernen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken92 Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Det er den som går inn til hjernen ja:-) den ene er til instrumentet og den andre til motorstyring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 noen som har byttet disse? må man av med innsuget for å bytte de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinHaddock Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 noen som har byttet disse? må man av med innsuget for å bytte de? Trenger ikke bytte den som går inn til dashbord (Med mindre den også er kaputt) Den føleren som går ti ECU klarer du å skru ut med innsuget på hvis du har en 19(?) skrallefast og går inn på den siden som er nærmest coupe (Gjort dette 3 ganger på min gamle) xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Takker! Da skal jeg prøve det!! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eviltoy Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Heeey!! Si ifra om det løser problemet du har da, har AKKURAT det samma problemet som du har! :/ and it sucks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Hehe, I will try! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Det kan ikke være noe morkene vakumslanger da, disse kan jo ofte skape litt juksing og lugging ved kald motor hvis de ikke er nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Det kan ikke være noe morkene vakumslanger da, disse kan jo ofte skape litt juksing og lugging ved kald motor hvis de ikke er nye Hmm.. Verdt en titt! Men har troa på sensor, ettersom det er alltid ved ett visst punkt:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Hmm.. Verdt en titt! Men har troa på sensor, ettersom det er alltid ved ett visst punkt:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Er mye som kan fucke det til Jeg hadde litt lugging med 520en i sommer, men var kun når det var veldig varmt ute, kun på kald motor og ved rundt 3000 rpm. Fant noen vakum slanger som var veldig morkene og når jeg surra alutape rundt disse så ble bilen bra med en gang, ble en litt sånn billig løsning nå fram til jeg skal ta alle slagene i motoren ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Trenger ikke bytte den som går inn til dashbord (Med mindre den også er kaputt) Den føleren som går ti ECU klarer du å skru ut med innsuget på hvis du har en 19(?) skrallefast og går inn på den siden som er nærmest coupe (Gjort dette 3 ganger på min gamle) xD Husker du hvilken som er til ecu?? Den nærmest coupeèn? Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå