Gå til innhold

SOLGT - Min vakre originale e36 325i Sedan


Kattlikzm
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

På tide med en update :)!

 

Har hatt på M fangeren i en liten stund nå. Mangler tåkelysene, regner med at jeg får de i løpet av neste uke om jeg er heldig. 

 

Her har vi beistet etter en rask vask! Skal vokses neste uke (om jeg får tid), og hel poleres med maskin rundt vår ;).  Da skal den bli pen i lakken! ;)

Btw er ingen lakkskader på bildene. Er bare refleksjonen fra lyset

post-68842-0-89392700-1383709963_thumb.j

Verdens tøffeste vinterhjul! #Badass 

post-68842-0-29269600-1383710046_thumb.j

post-68842-0-37602400-1383710064_thumb.j

hohohoh :D

post-68842-0-06844600-1383710083_thumb.j

post-68842-0-10444500-1383710314_thumb.j

 

 

Og som et bonus har jeg fått til et lite lydklipp av scorpion eksosen :)

 

Anlegget høres mye bedre ut i virkeligheten ;).

 

Ps: beklager dårlige bilder og video. Må se og få skaffe meg et proft kamera så fort som mulig - noen anbefalinger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har 520i eg   :)

Hvorfor selge? 

Synes det bråker for mye på lavt turtall :P Er mange som liker det, men jeg foretrekker en som ikke tiltrekker alt for mye oppmerksomhet. Er selvfølgelig latterlig moro å kjøre med den i trange gater, og skremme retards som går over veien på rødt lys ;)

 

Bor også i et boligområde med mange barn. Pleier som regel å gå komme hjem rundt midnatt i blant. Litt dumt å vekke halve nabolaget :P.

Når det er sagt synes jeg ikke bilens utseende kler lyden enda :P. har mye jeg må gjøre på utseende. 

Selges ihvertfall veldig billig med tanke på at den er helt ny.Er ingen skader/bulker/riper osv.

 

Flott utgangspunkt. Morsom historikk på bilen og :smile: Funnet noen kulehull eller emigranter i skjulte rom? :P

jo takk :) Heldigvis ikke! Mafiaen var en snill kar regner jeg med hehe ;). Brukte sikkert en større bil til å slakte folk ;)

Er redd den eldre damen som hadde bilen etter mafiaen var elendig på å rense interiøret på områder hvor man vanligvis ikke renser. Tror også at hun hadde en hund som aldri har hørt om å bade. Lukter våt bikkje fra setebeltene bak. Skjønner meg ikke på folk som kjøper en sedan, og setter inn bikkjer og gud vet hva annet som lukter møkk. Lukten er ihvertfall fjernet nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det bråker for mye på lavt turtall :P Er mange som liker det, men jeg foretrekker en som ikke tiltrekker alt for mye oppmerksomhet. Er selvfølgelig latterlig moro å kjøre med den i trange gater, og skremme retards som går over veien på rødt lys ;)

 

Bor også i et boligområde med mange barn. Pleier som regel å gå komme hjem rundt midnatt i blant. Litt dumt å vekke halve nabolaget :P.

Når det er sagt synes jeg ikke bilens utseende kler lyden enda :P. har mye jeg må gjøre på utseende. 

Selges ihvertfall veldig billig med tanke på at den er helt ny.Er ingen skader/bulker/riper osv.

 

jo takk :) Heldigvis ikke! Mafiaen var en snill kar regner jeg med hehe ;). Brukte sikkert en større bil til å slakte folk (Y).

Er redd den eldre damen som hadde bilen etter mafiaen var elendig på å pleie interiøret. Tror også at hun hadde en hund som aldri har hørt om å bade. Lukter våt bikkje fra setebeltene bak. Skjønner meg ikke på folk som kjøper en sedan, og setter inn bikkjer og gud vet hva annet som lukter møkk.

Hehe skjønner :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin e36 med nydelig motor! Blir bedre med planene også, kult at det er andre entusiaster som fortsatt kjører e36 i oslo :) bilder tatt på oppsal eller?

 

Synes det er sjeldent å finne en annen entusiast i Oslo :P

Det stemmer. Softwash Oppsal. Synes det er det beste stedet å shine bilen. Er relativt billig, også kan man ta med alt du vil av utstyr. Og på vinteren lukker garasjeporten seg slik at man kan jobbe i grei temperatur. Husker jeg holdt på i 6 timer sist vinter med e46en :D. Fra kl 23 til rundt 05:00 tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha uff da. Har opplevd det før. Brukte kontant i stedet, og da fungerte det.

 

Er ofte tull med de maskinene. Husker en gang da såpe lansen fungerte så vidt ( i den største vaskegarasjen). Måtte sette i 3 polletter for å såpe legge hele bilen. Fikk heldigvis alle pollettene tilbake etter en tlf samtale ;). Er et shabby område å vaske bilen spør du meg. Finner som regel dopapir og masse annet tull som ikke hører hjemme i en vaskehall. Den ene gangen fant jeg en ubrukt felgrenser fra turtle \:D/ haha.

Tror ikke dem har hørt om å rense vaskehallen :P.

 

Vurderer å finne et nytt sted hvor jeg kan vaske bilen. Vet at statoil bjerke (der jeg holder til) tillater medbragt utstyr, og du kan stå der så lenge du over hodet vil. Problemet er at det er ute :(. NAF på Økern er bra har jeg hørt :P. Dem har også understell spyling noe som er gull verdt på vinteren ;) Men er bare 2 vaskehaller der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha uff da. Har opplevd det før. Brukte kontant i stedet, og da fungerte det.

 

Er ofte tull med de maskinene. Husker en gang da såpe lansen fungerte så vidt ( i den største vaskegarasjen). Måtte sette i 3 polletter for å såpe legge hele bilen. Fikk heldigvis alle pollettene tilbake etter en tlf samtale ;). Er et shabby område å vaske bilen spør du meg. Finner som regel dopapir og masse annet tull som ikke hører hjemme i en vaskehall. Den ene gangen fant jeg en ubrukt felgrenser fra turtle \:D/ haha.

Tror ikke dem har hørt om å rense vaskehallen :P.

 

Vurderer å finne et nytt sted hvor jeg kan vaske bilen. Vet at statoil bjerke (der jeg holder til) tillater medbragt utstyr, og du kan stå der så lenge du over hodet vil. Problemet er at det er ute :(. NAF på Økern er bra har jeg hørt :P. Dem har også understell spyling noe som er gull verdt på vinteren ;) Men er bare 2 vaskehaller der...

Haha har faktisk glemt igjen mange av de grønne turtle børstene :P akk nå ligger det en halv flaske med prickbort igjen der :( men si ifra neste gang du skal shine bilen i oslo da :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...