noekult Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 Villt at jeg sendte depositum for å sikre meg bilen mens jeg var på et annet kontinent, og i dag, ca. en uke etter, har jeg hentet leketøyet hjem! Dette er min 4. BMW, etter E30 318i Touring, E34 525iX Touring og E28 518i Edition. Vet ikke så mye om denne. Ganske original bil. Ikke 100% strøken, men god rustmessig. Mangler antenne og det er noen løse interiørpaneler (f eks i bagasjerom og under rattet), men det gjør ingenting. Av uoriginalt er det sportseksos og Mtech 1 (eller noe sånt) spoiler bak! Bilen har kjørt 160.000 km. Ser frem til mye moro! Veldig god å kjøre, ble overrasket over hvor deilig og presis servostyringen er! Sommern kan ikke komme kjapt nok nå Ps. Man føler seg som Gordon Gekko når man kjører den ;D fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 Gratulerer så mye ! Er alltid moro med impulskjøp av gamle biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 Gratulerer med et flott eksemplar av en e30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 Grattis med ny gammel BMW, bare å glede seg til sommeren nå ja Noen spesielle planer, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 Grattis mister, følger med! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 23, 2013 Share Skrevet November 23, 2013 må følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Oljevarsel lyser (på taket), men oljenivået viser fortsatt halvt (mellom minimum og maximum). Noen idéer til hva som kan være feil? På tide med oljeskift kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Bytter alltid filter og olje når jeg handler ny bil, fin tommelregel syns jeg.Den lyser vel når det mangler 1 liter fra max. så bare fyll på noe du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Da får jeg ta oljeskift rett etter nyttår og se om den forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Føreren kan vel være råtten. Hos meg lyser både olje, kjølevæske og bremselys mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Hm, dirty. min har aldri lyst før minimum, og mangler det 1l håper jeg pinnen er på mindre enn minimum. Kan fort være føler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå