Sveinsag Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 HeiVurderer å selge mine orginale m-sport felger som kun har gått ca 3 000 km.Ingen skader i felgene, og dekkene er som nyeHva er noe sånt verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Jeg er ihvertfall veldig interessert, litt avhengig av pris naturligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Hva mener du er en riktig pris for dette settet da? Veldig usikker på hva jeg skal ta for det, men det er jo som nytt og strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Jeg blir jo litt partisk ettersom jeg er interessert selv, og for min egen del kan jeg heller ikke bruke dekkene som står på, noe som gjør at det er begrenset hvor mye jeg ønsker å betale. Ser jeg helt bortifra dette antar jeg at et sted mellom 10-14K er realistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Det var litt i de baner jeg tenkte også, men jeg tenkte mer et sted mellom 10-12k Hva tenker du deg å by for dette settet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Jeg må nesten få tenke litt på det, samt sjekke dekkpriser og slikt. Avstand er også et "problem" her, men jeg er uansett interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Hvis det "hjelper" så er jeg ofte på vestlandet, har ihvertfall muligheter for å få fraktet ting til vestlandet (type molde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Det var hakket for langt nord for min del, da det faktisk er kortere til Buskerud enn Molde for min del, men vi skal nå alltids få til noe der om det skulle bli noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Kan være interessert i disse hjulene, men har ett par spm: Hva slags dekk er det du har på felgene, Conti , Pirelli eller Bridgestone? Hvor i Buskerud bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Jeg mener det er conti sport contact 5? Men det kan jeg dobbeltsjekke i morgen Bor i Hurum, men jobber i Lier/Drammen (der hjulene ligger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Jeg bor i Asker, så da er hentingen grei i så fall. Jeg byr 10500,- for hjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Bud notert! Da skal jeg dobbeltsjekke hvilket dekkmerke det er, og så lar jeg "budrunden" gå til mandag morgen hvis det høres ok ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Ja, det går greit, ellers er det bare å gi beskjed så kan jeg hente de i løpet av helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå