Newgarden93 Skrevet September 21, 2014 Share Skrevet September 21, 2014 Da har jeg byttet e46 i en e34 525tds. Tenkte lage en prosjektråd på bilen. Her er bilder av bilen: Har litt planer for bilen: -Lage 3'' eksos fra downpipe. -Bygge åpent filte med varmeskjold - Trimme så mye som mulig på original motor ( kom med tips) - sette på resten av senkesett, mangler bak. - Bytte interiør til M5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Newgarden93 Skrevet September 21, 2014 Forfatter Share Skrevet September 21, 2014 I dag har jeg tatt ut det gamle baksete og stolene. Rensa gulvteppe og M5 interiøret. Ble veldig pent til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Newgarden93 Skrevet September 21, 2014 Forfatter Share Skrevet September 21, 2014 Flere bilder fra innteriør bytte: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Newgarden93 Skrevet September 21, 2014 Forfatter Share Skrevet September 21, 2014 Her er bilde av motoren m51d25: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Newgarden93 Skrevet September 21, 2014 Forfatter Share Skrevet September 21, 2014 Selger komplett stoff interiør 300,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 21, 2014 Share Skrevet September 21, 2014 Grattis med fin e34. Denne så jo fin ut og ble perfekt med m5 interiøret. Var det denne bilen det var rift om på e34 norge siden på Fb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Newgarden93 Skrevet September 22, 2014 Forfatter Share Skrevet September 22, 2014 Takk det er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
so3nd Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 kjekke bil du har fått deg har du planer å bygge om til manuell? Trur ikkje automatkassen er glad i så masse meir effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Newgarden93 Skrevet September 22, 2014 Forfatter Share Skrevet September 22, 2014 Planer om å bygge om ja, skal kanskje kjøpe en 525 tds e39 dele bil som jeg skal ta girkasse fra. Ikke sikker på om pedalsette passer, men håper noen har og selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 finn deg en dele bil på blocket.se. flott bil dette bytt ut ae lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Newgarden93 Skrevet September 25, 2014 Forfatter Share Skrevet September 25, 2014 Skal sjekke blocket. Ja lyktene skal byttes, ikke pent på disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Newgarden93 Skrevet September 25, 2014 Forfatter Share Skrevet September 25, 2014 Da har jeg i dag bytta til orginale hella lykter på 525'en. Lakka opp ringene rund lyktene og lakka opp grillene ved siden av. Ble veldig fint. God å bli kvitt de stygge AngelEyes lyktene, hører ikke hjemme på så gammel bil er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Liker smaken din, og liker tds, så dette blir bra. Følger med på hva som skjer med denne etterhvert, grom bil med nydelig interiør. Det er dog ikke M5-interiør, men executive sportskinn (kun levert i 95-modeller). Mulig man fikk det i M5 også. Jeg har samme typen, men ikke sportsseter, i min '95 executive 520i Prøver å få tak i elektrisk justerbare fremseter (da baksetet er fjerner til fordel på bass) hehe. Stå på Newgarden93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 dette ble kjempe bra.stå på du gjør en god jobb.følger med Newgarden93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Newgarden93 Skrevet September 25, 2014 Forfatter Share Skrevet September 25, 2014 Liker smaken din, og liker tds, så dette blir bra. Følger med på hva som skjer med denne etterhvert, grom bil med nydelig interiør. Det er dog ikke M5-interiør, men executive sportskinn (kun levert i 95-modeller). Mulig man fikk det i M5 også. Jeg har samme typen, men ikke sportsseter, i min '95 executive 520i Prøver å få tak i elektrisk justerbare fremseter (da baksetet er fjerner til fordel på bass) hehe. Stå på Kan hende at det ikke er M5 stoler. Har ikke så mye å si for meg, men greit å vite hvilket interiør det er takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå