Mattae Skrevet Oktober 1, 2014 Share Skrevet Oktober 1, 2014 Som overskrift sier, noen som har bil med det? Trenger hjelp til hvor en slange på innsugsbelgen skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Ingen? Noen som vet om noen som har en bil med det her på forumet? Fleste har gamle motoren som har anderledes innsug og gasspjeld osv. 535i, 540i, 740i osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Jeg har den motoren,hvis du ikke ser slangen her http://www.meeknet.co.uk/E31/BMW_M60_M62_M62TU_Engine.htm så kan jeg sjekke for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Tusen takk for god link Var mye bra lesestoff der Klarte dessverre ikke finne den slangen som jeg sliter med. På innsugsbelgen mellom LMM og gass spjeld er det 2 slanger. En øverst som er klipset på og en mindre under som står på en nippel. Det er den nederste jeg ikke vet hvor skal. Når jeg kjøpte bilen var det ikke noe slange på her... Det er den nederste slangen der som nevnt. Nå har jeg bare satt på en slange og blendet den så bilen ikke skal suge falskluft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 hei. jeg sjekket på min m62 og den er ikke likens desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Har du TU motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Kor går den slangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Leste ikkje godt nok., Den skal ikkje vere til kullfilteret ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Har absolutt ikke peiling hvor den skal? Kullfilter? kupefilter du tenker da? Trengs det vakum der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Kull-filter ja. Utluftinga til bensintanken. Kullfilteret står kanskje bak venstre lykt framme? På e34/32 står det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Har du TU motor? jeg har ikke tu motor nei : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2014 Kull-filter ja. Utluftinga til bensintanken. Kullfilteret står kanskje bak venstre lykt framme? På e34/32 står det der. ah har ikke vært borti det før tak for tipset. Skal visst være på høyre side i hjulbuen i følge internet. jeg har ikke tu motor nei : ) Ja er nok kun TU som har den slangen, har hatt noen med "gamle" motoren til å sjekke for meg før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Jeg har den motoren,hvis du ikke ser slangen her http://www.meeknet.co.uk/E31/BMW_M60_M62_M62TU_Engine.htm så kan jeg sjekke for deg. Fikk du sjekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå