Mariuskv Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 (endret) Da ble det tråd på nyebilen gitt Litt om bilen først kanskje.BMW 530d e60 2005mod med hartge map (ca260hk og 650nm)Bilen er godt utstyrt med stor navi, Logic7, M sport innvendig og utvendig orginalt, og mye annet dill som lyspakke, sota ruter, svart taktrekk, sportcomfort seter. bilen har gått 150000km som ikke er så gale Det som skal gjøres er nok senk med tiden, pluss nye felger, tenker retning vossen cv3.Hentet bilen i Tromsø av en hyggelig kar. Tok fly opp der fra Bergen Torsdag og kom hjem med bilen natt til lørdag etter 2000km nesten uten å være sliten, kunne nok ikke hatt en bedre bil til å kjøre Norge på langs med De første 500km til ca Bodø var det bare is og snø og kaos, men når vi kom oss til Nord trøndelag var det bare strake veien hjem med cruisekontroll og cola klar for avreise fra TromsøEtter nesten nesten 500km på snø og drit Da var man omsider komt til trøndelag og endelig tørre veier Og her er hvor skitten bilen var etter ankomst hjemme Endret Juli 18, 2015 av Mariuskv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Gratulerer med fin bil Får håpe du holder på denne lengre enn de forrige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Gratulerer med fin bil Får håpe du holder på denne lengre enn de forrige takk Denne skal jeg ha lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Følger selfølgelig med her skikkelig mannebil! Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Gratulerer så mye! :D:D:D:D hva er planene? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 (endret) Gratulerer så mye! :D:D:D:D hva er planene? ^^ Takker planene nå er vossen cv3 og ny eksos Tenker å la den få puste litt Endret Mars 22, 2015 av Mariuskv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 hehe okey ikke senk? senk er jo viktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 hehe okey ikke senk? senk er jo viktig Senk kommer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Gratulerer, blir nok bra denne Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Senk kommer også good! NEEDZ MORE LOW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 da var dieselstuss bestillt fra klracing, og rak 3" eksos blir bygd neste helg williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Tøff bil! Etter jeg har sett hvordan de andre bilene du har hatt har sett ut har jeg troa på at denna blir minst like tøff! Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Tøff bil! Etter jeg har sett hvordan de andre bilene du har hatt har sett ut har jeg troa på at denna blir minst like tøff! Følger! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Endelig tråd! Gratulerer så mye med anskaffelse av min drømmebil Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Endelig tråd! Gratulerer så mye med anskaffelse av min drømmebil Følger med her! Godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå