Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Del info om kommende treff på Østlandet her!

Går så ofte glipp av slikt at det er greit å få med seg :) Regner med at jeg ikke er den eneste heller.

Endret av Gabz
Skrevet

Wops, mente å skrive Østlandet. Blir kanskje litt stort område, men da får jeg hvert fall med meg de som er ganske nære :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei.

Litt seint å spørre om dette men.. Gjelder treffet imorgen på Rudskogen.
Tenkte jeg skulle stille ut bilen min for moro skyld.

Ser at treffet startet kl 08:00.

Vet dere om det fortsatt er mulig å stille ut bilen sin der om jeg skulle komme ca kl 10:00 for eksempel.

• 3 weeks later...
Skrevet

Hvordan blir det framover nå da? E30Meet mandag-onsdag på Rudskogen, hvertfall. 

Dette frister det : ) 

Hva er pris for publikum ?

Skrevet

Er du medlem får du tilgang alle tre dagene, og medlemskap koster 300 kroner :) Mye morro for pengene med andre ord! Banekjøring er dyrere, men fullt mulig at dette er utsolgt da det bare var 200 plasser.

Skrevet

Er du medlem får du tilgang alle tre dagene, og medlemskap koster 300 kroner :) Mye morro for pengene med andre ord! Banekjøring er dyrere, men fullt mulig at dette er utsolgt da det bare var 200 plasser.

Er ikke medlem, men det kan sikkert ordens der. (har jo ikke E30, men det var første bilen min.. så liker de veldig godt)

Skrevet

Trenger ikke ha E30 for å bli med, er for all slags BMW :) Er bare å melde seg inn og ta med noe bekreftelse.

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...