Daniel. Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 (endret) Hei, har den der stygge analoge klokken i E34en min, og jeg lurer på om det trengs (og eventuelt ligger klart) ledninger til den minste av OBCene? Den som bare viser klokke og utetemperatur. Etter hva jeg har forstått når jeg har sett ettermonteringsett for grøftelys på Koed, så ligger det ledninger klart til det i E34 som er produsert fra en spesifikk dato og ut produksjonen, mens i settet for de som var produsert før var det med ledninger i pakken.Så jeg lurer på om det er det samme for OBC også? Min er produsert i Mars 1993 så vidt jeg husker. Endret Juni 22, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Har bil med store komputeren om du skulle ville bygge om til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2015 Er en som selger en liten til grei pris, men tenkte å sjekke her først hvordan det var med ettermontering. Jeg er ikke helt stødig med roting/kobling av ledninger og sånt, så ja.. [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 Mener det skal ligge klart fra analog klokke til liten kjørecomputer. Google og se om kontakten er lik. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå