Gå til innhold

Min bmw e34 520ik


Robin L
 Share

Anbefalte innlegg

hei. tenkte å legge ut litt bilder av e34n jeg nettop kjøpte så dere får se :D

kjøpte den av broren til en på jobben. har hatt lyst på den ei god stund før jeg kjøpte den egentlig. da den er forholdsvis strøken. bilen har kun gått 120k.km og 99% rustfri :D

Utstyr:

mtech ratt

skinn

sentrallås

stor kjørekomputer

el.soltak

defa motorvarmer

spyling på lykter

og det var vell alt egentlig?

det som er gjort med den er:

montert kompressor

fk justerbart 45-75mm

ae lykter (lyst å bytte til sorte de)

ac schnitzer kopi felger

hvite blinkers

simons effektanlegg

montert anlegg (stygt utført, må ordnes opp)

det jeg har gjort:

-nye bremseskiver forran

-nye endeledd forran

-godkjent senket

-eugodkjent

planer:

remontere kompressor

nye lykter kanskje??

bytte lmm. fjusker med denne tilkoblet

polering/voksing

ny hendel til vindus sveiv bak

fortsette å holde den bra

84yka2pxplfa373q1h7x.jpg

qhw9322t9subqolzj0zc.jpg

6jzqq8n6eq6uz1nxmiug.jpg

hsyjfbi39rmkr35sj702.jpg

v5mptpcqa0lprjogaoz0.jpg

12fdcbq9z6l8zccswru5.jpg

z9fb1pvn0hylmnth2lcx.jpg

r9ukpgywmnj0cf720mz9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så å si ingen dødgang, men merker den trenger en justering av spissingen. har byttet ett styrestag uten å justere forstillinga... men må på firhjulskontroll uansett for å få godkjent senkesettet så da blir det vell. sitter å lurer på om jeg skal justere høyden på den før kontrollen. noen meninger? lavere bak?

skulle vært el-heis og ac ja. blir ett slit om sommeren:P men får bare dra fram 7ern da, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker :D ja, elsker e34 i denne fargen. skulle hatt sorte de lykter, shadowlinge og sotet vinduer :P

må få tatt bilder, men ht spyleren er fucka og jeg får ikke kjørt den til noe vaskehall, må leie rødskilt over helga :D

Ja, hadde nok kledd det ;) Jeg også skal ha shadowline på bilen min, er rått 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så riktig fin ut denne - interiøret er nok en smakssak, men flott ellers! :)

Høres kjent ut det med endeleddene. Måtte bruke varme på mine for å få justert dem. Kanskje benytte anledningen til å senke bilen litt mer?

Liker planene dine, lykke til med bilen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

J*V*L!!! Det var denne jeg var på veg for og kjøpe som førstebil!! Fikk ikke sove om natta så redd jeg var for at jeg ikke skulle få den.. Også kom dagen jeg skulle reise opp men da var den solkt!! På samme dagen gitt!! :cry: Men da forsetter letinga, gratulera med NYDELIG e34!! :?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, var vist mange som var interessert i bilen :P var vell heldig som fikk den kanskje? bilen er utrolig fin. blir dårlig i magen av å vinterkjøre den :( skal gi den en skikkelig vask og voks, og vaske den godt inni nå. så skal jeg ta å spyle den skikkelig under noen ganger i løpet av vinteren, så den holder seg.

har skiftet bremseskiver forran, lenkestag (ikke nødvendig men),og styrestag no, og vært på firehjulskontroll i dag, så er det visning på biltilsynet på torsdag. håper det går bra :D bare den ikke er for lav..

kompressoren er jo tatt ut og. litt latere uten ja, hehe. vært konge med en 2,5 i denne bilen, men det blir vell med tanken. siden bilen er så hel og original ellers.

pen fargekombinasjon på den ja :D nydelig den rødfargen der! (calypsorot).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ikke igjennom kontrollen på senkesettet. Fyren målte fra bunn av låseskruen og ned til enden av gjengene. Var en cm for lav bak. I grenseland forran og. Viste ikke at det var krav på dette jeg. Satt meg nesten fast når jeg skulle kjøre ned fra bukken. Haha. Fyren så bare rart på meg:p Hjem å justere senkesety da gitt. Trengs ny firehjulskontroll?! :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...