primal Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 gikk til inkjøp av en bmw 118d o5mod for noen uker siden.. hentet bilen på en fredag. var stråle fornøyd da jg fikk hentet den. etter som dagene gikk innså jg hvor mye jg egentlig HATER sølvbiler.. så fant for ut att her måtte noe drastsik skje. så førstkommende onsdagen gikk til demontering av så si alt utv. bortsett fra dører.. glemte og ta bilder av dette. men bilen skulle få seg noen strøk med lakk.. kjørte bilen inn i lakkboksen på jobben og lurte egentlig på hva jg skulle gjøre med den.. endte opp som dette... nå etter att jg har kjørt sann i 1 hel uke nå har jg bestemt med for og lakkere en liten stripe mellm fargene på den oxo.. detta kan bli skummelt:P 7timer etter att jg satt bilen i lakkboksen så det sann ut få høre folks meninger både positive og negative. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Sprek fargekombinasjon! Litt FOR sprekt for meg, men jeg vil nå likevel si at den ble tøffere med to-delt lakk i stedet for ensformig sølv som sitter på annenhver 1-serie om dagen. Kom med noen bedre bilder av hele bilen, fra litt forskjellige vinkler osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 HEhe ble litt overkill. Men sølv er kjedelig .Prøv med flammer da blir"n rå. Men arbeids lyst det har du . Vil du ha flere lakk jobber ??????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 Sprek fargekombinasjon! Litt FOR sprekt for meg, men jeg vil nå likevel si at den ble tøffere med to-delt lakk i stedet for ensformig sølv som sitter på annenhver 1-serie om dagen. Kom med noen bedre bilder av hele bilen, fra litt forskjellige vinkler osv. tenkte jg skulle knipse litt bilder i dag. om været holder seg;) så da blir det update i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 HEhe ble litt overkill. Men sølv er kjedelig .Prøv med flammer da blir"n rå. Men arbeids lyst det har du . Vil du ha flere lakk jobber ??????? du veit det "att syns man ikke, eksisterer man ikke" hehe nei flammer er ikke helt min stil. skal synes men når felgene og stylinga kommer på etter vinteren så blir det bra;) send pm u;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 spesielt farvevalg ja... hehe du lakkerer her i sarp altså. ikke dumt det skal jeg huske på vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Da du kjøpte bilen husket du ikke at du ikke liker sølvfargede biler??? Sikker på at du vil ha dieselbil da Ellers var det et sprekt fargevalg, må skaffe deg noen ubergromme felger for å matche lakken nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Hmm, noe av det peneste 5-dørs 1-seriene jeg har sett - men de sølvgrå partiene trekker litt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 sprekt ja, men jeg tror det hadde vært bedre med hele bilen oransje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Denne ble jo veldig bra hvilken fargekode er det på det nederste ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 sprekt ja, men jeg tror det hadde vært bedre med hele bilen oransje! Helt enig, lakk resten av bilen også orange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 sprekt ja, men jeg tror det hadde vært bedre med hele bilen oransje! Helt enig, lakk resten av bilen også orange. ja det vil nesten eg og si meg enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Ingen større fan av sølvfarga 1-serie jeg heller, men det der ble utrolig stilig Blir gøy å se den i andre vinkler og med skikkelige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Jeg syns det er tøft gjort å gjøre såpass store og synlige inngrep på en så ny bil. Jeg tror imidlertid, med flere her inne, at bilen hadde blitt tøffere dersom den var helt oransje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Da er vi faktisk seks stykker som har sagt vi tror bilen ville blitt penere uten de sølvgrå partiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå