Gå til innhold

DIY: M5 speil på E39


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. lurte på en ting. er veldig usikker på om jeg vil ha slike speil på 7ern men spør nå lell :D

1. jeg ser de som selger på ebay har forskjellige plugger. noen har 6pinsn og noen har 10 og 12 pins. hvordan vet man hva man skal ha.. .? og en annen ting, passer de til e38 tru? finner ingenting når jeg søker på e38 speil... (men vet jo folk har hatt dette på e38!)

2. jeg har ikke oppvarmet speil no, kanskje dette vil fungere med nye speil?

blir sikkert til at jeg ettermonterer autofold også :D Max utstyr er kjekt :D

Denne er for E38. Du må ha denne på passasjesiden. Man teller pinner på pluggen fra speil, så vet man hvor mange pins det er.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E38- ... ccessories

Det er kjekk med auto fold + anti blend. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmm, er det ikke dyrere nei. da skal jeg sjekke litt med på det der ass. noe videre peiling på det du da? kabler osv jeg tenker på.. hmm

Jeg har ettermontert antiblend både innen og ytterspeil :D . Det er innenspeilet som styrer ytterspeilet. Du må kode antiblend på bilen for at ytterspeil virker. Innenspeil antiblend trenger ikke å kode. Når det gjelder kabler, ser min DIY :D .

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=184102

Du må ha nr. 1 og nr. 2 på bilder for å kople på pluggen gjennom til døra.

l9m31fhm05z39930yti8.jpg

hxalnybmvb7mq2gnmb91.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fantastisk!

Men, når jeg søker på GS etter speilet får jeg null treff???

Noen som vet det nye varenummeret??!?

takker ;)

Samme delenummeret. Gå inn på Tilbehør -> Ekstriør -> Speil -> og deretter bla deg nederst til siden. Der finner du speil som er elektrisk innfellbare og speil som er manuelle. Delenummer for manuelle er TH-5M-047 og delenummer for elektriske er TH-5M-013 ..

Hvordan blei det med denne autofold funksjonen? Hvordan får jeg til det?

Man skal i utgangspunktet kun trenge å kjøpe speil som er for elektrisk innfelling og nytt bryterpanel med knapp for innfellingen.

Jeg har speil jeg feller inn ved knapp ved vindusbryterne.. Men tenkte på at de feller seg inn når jeg låser bilen etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fantastisk!

Men, når jeg søker på GS etter speilet får jeg null treff???

Noen som vet det nye varenummeret??!?

takker ;)

Samme delenummeret. Gå inn på Tilbehør -> Ekstriør -> Speil -> og deretter bla deg nederst til siden. Der finner du speil som er elektrisk innfellbare og speil som er manuelle. Delenummer for manuelle er TH-5M-047 og delenummer for elektriske er TH-5M-013 ..

Hvordan blei det med denne autofold funksjonen? Hvordan får jeg til det?

Man skal i utgangspunktet kun trenge å kjøpe speil som er for elektrisk innfelling og nytt bryterpanel med knapp for innfellingen.

Jeg har speil jeg feller inn ved knapp ved vindusbryterne.. Men tenkte på at de feller seg inn når jeg låser bilen etc?

Du får innfellingen med lock/unlock med denne modulen fra Tyskland.

http://www.car-solution.de/en/BMW-5-Ser ... s-E39.html

Du kan hacke inn i masterdør modul ved å lodde 2 ledninger og kopler sammen med dørlokk som trigger når du lock/unlock bilen. Jeg vil ikke gjøre det pga du sliter ut motoren som koster dyrt :cry:

ixvo1mz0i3qawisk8onp.jpg

l23xbcoov9wp2hzpvn5w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har ikke fold-up originalt.. Frister litt lite å brenne av 2 lapper for å få en ekstra knapp på bryterpanelet ;)

Lå ikke noen ute med det delenr(61316909903) ute på ebay.de heller.

Den andre modulen som sitter på i døra på høyre side (61356904243) har koed brukt, tilsynelatende i haugevis, og ikke til 2 lapper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...