Gå til innhold

Oppussing av diverse felger. (ENDA MER nytt på gang)


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Kult, hva blir farge planen på M5 hjula da ?`

Disse blir ikke så speisa som M-Contourene. For må tenke på evt. salg. Så lurer på om jeg går for Nagarosilber på stjerna og beholder det svarte. Jeg skal forhøre meg litt om mulighet med å få fylt i eller noe på kantene slik at jeg kan få polert dem opp likt som på bildet fra wokke.de

Nice! Hva klarlakk brukte du på de første m3 felgene da ? :)

Hehe. All lakk som er brukt er spraybokser fra Biltema. Denne:

http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Malin ... ringslakk/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal nok ikke så mye til før det kommer skraper på disse. Men men. Fikk nå prøvd meg på oppussing. Så blir nok litt grommere lakk på M5 hjulene. For nå vet jeg jo at jeg kan hvis jeg vil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Er M5 felgane her delbare? Skrudd på bakside av center?

Ja håper det. Stilige hjul. Faktisk litt kule uten stjerna også.

Senteret med hullene til boltene er i plastikk og er akkurat som en vanlig senterkopp. Denne er festet i stjerna. Så er stjerna skrudd fast i hver felgeik fra baksiden med 5 bolter (som jeg måtte borre ut :P).

Sånn som dette:

%7Boption%7Dhttp://realoem.com/bmw/diagrams/r/b/9.png' alt='9.png'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Okei.

Men når du renoverte det første settet. Da smurte du bare på malingsfjerneren å ventet i en halv time så ble de slik av seg selv?

DSC_3717.jpg

Begynte nettopp med noen 18" jeg har til Mercen, å de så helt normale ut etter en halvtime. Fikk av klarlakken på kanten rimelig lett, men det andre sitter ganske godt enda. Skrapte litt med et gammelt bankkort, å da som det noen fliser. Har ikke prøvd å spyle med høytrykk enda da men. :) Smurte vel ikke på så tykt heller kansje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten tanke med å få polert opp kanten ja. Vi får se. Hadde jo blitt gromt da.

Du må bruke varmtvannssteamer. Eller så kan du jo prøve som nevnt tidligere i tråden her. Stålull. Har ikke prøvd det selv, men høres jo logisk ut da.

Og du kan kan godt la det ligge på enda lenger enn en halvtime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det regner jeg med det gjør. ;)

Lurer på å prøve med høytrykkspyleren til min far først. Tror det er en slik industrispyler av noe slag. Innmari kraftig mener jeg å huske.

Har ikke tilgang til varmtvannsteamer. Som jeg kan komme på vertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...