Gå til innhold

K-E's BMW E38 - 728iA


K-E
 Share

Anbefalte innlegg

nice, hvor kjøpte du baklys da? har planer om og kjøpe nye til min da ryggelysa ikke er noe fine, hva andre planer har du for bilen?

koed :)

Har kjøpt inn litt diverse som skal på før våren:

- Rockford Fosgate R1000-1D forsterker.

- Pioneer TS-W121SPL subwoofer.

Gjerne pøs på med bilder når du begynner med stereo`n. Interessant å se løsninger på hvordan man får lyden inn i cupèen på en såpass tett og dempet bil :)

Har bare et bilde atm:

hf7tgt7ioeo9alhioyv3.jpg

Har selvfølgelig polstret hullet osv, kommer flere bilder senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Blaupunkt THA-475 PNP forsterker tilkoblet originalspilleren :) Den har en vanlig signalutgang. Resten av oppsettet er originale høyttalere, Rockford Fosgate R1000-1D subforsterker og Pioneer TS-W121SPL subwoofer.

Kommer somsagt flere bilder av hele oppsettet når jeg er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare ett dårlig bilde, dessverre, dårlig lys og dårlig kamera.. Er ikke ferdig med å legge kablene pent på baksiden av kassa, så jeg venter med bilder fra den siden til det er ferdig :)

Bilen står vinterparkert og jeg er opptatt med å flytte, så det blir lite tid til bilen :(

r978yu9ilcpp3fqcrae1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, med tanke på støydempingen i denne bilen får du best lyd om den spiller rett inn i cupèen :) Nei, jeg har ikke skipose originalt, kun nedfellbart armlene bak. Jeg slo ganske enkelt ut stålplaten som delte bagasjerommet og cupèen og plasserte subwooferen der :) Du kan jo bare fjerne skiposen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice :) Er det der den beste løsninga for å få maksimalt ut av subben? Har ikke du skipose originalt? For det har jeg og da blir det kanskje ikke den beste løsninga

ta bort skiposen ;) skal ta bort min ogå, men har ikke fått meg til og kikke orntlig på det enda, gidder ikke ødlegge den heller selv om jeg skal ta den ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...