Gå til innhold

Tråden om min E90 325d! Takk for alt.


Fredrik 90
 Share

Anbefalte innlegg

Da har bilen fått seg en aldri så liten Detaling utført av min gode venn Chris som virkelig har håndlag med bilpleie :) Jeg var ikke selv til stede hele tiden så jeg har ikke fått tatt noen sånn særlig "før etter" bilder samt at jeg kun hadde mobilen å ta bilder med. Men skikkelige bilder av det endelige resultatet kommer så for sola titter fram igjen :)

Bilen ble vasket fire ganger med forskjelige avfettinger og asfaltfjernere, clayet og skummet

r16u138gbrn5h87tpxk2.jpg

Som dere seg så har han fjernet både skilter og sideblinklys for å komme bedre til

qg07gdf7hq2a5q2a15dr.jpg

Ferdig maskert(litt av en jobb igrunn) og klar til lakkrens

x0ywz6qw280ziyl9nqh7.jpg

tmzhrswpxwk8l7t67hq6.jpg

Disse plastlistene var blitt matte og fæle, det samme med tåkelyktene. Disse er nå blanke å fine og listene har fått fargen sin tilbake

emgl3fvbywgeki0oyqjc.jpg

Sølv var visst ingen grei farge å polere på men jeg ser tydelig forbedring etter kun lakkrensen

is2n7yzq5sn5rtobcyfi.jpg

Her var det nok av "vaskeriper" og annet som nå er borte. Lakken er silke myk å dra fingrene over

xbfr0nzss6qgdzrbmxn7.jpg

r2j37oemdvqkybof9r3k.jpg

E34en var med den også, sto nyvaska og fin å koste seg i Mai sola. Kjekt med to biler sånn at han kunne ta hele helga til bruk på å shine E90en

op88ozw8zpvvdsfxkgbw.jpg

Synes dette ble riktig så bra jeg. Fikk tatt å shina opp kromlistene og stussene også

lrdoyh2eryv3tvzqnpxw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) E34en skal få sitt stell den også, men det tar jeg selv :wink: Jeg vasker forøvrig ingen av mine bilder i maskin, bare så det er sagt :) Til og med E34en vaskes ømt med skum, myk vaskehandske og microfiber tørkehåndkle

Var forøvrig borte hos BMWLÆRLING i stad å bestillte nye interiørlister til 325en, tror det skal bli bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må si meg fornøyd selv, skal få tatt noen skikkelige bilder av det ferdige resultat når jeg får tid (Jobber mye) Min var fæl den også før jeg fikk tatt den, heldigvis så er sølv en grei farge sånn sett men i riktig lys så var den fæl altså :oops: Er absolutt verd å få bilen shina opp, kan anbefales på det sterkeste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Blei bra detta Fredrik! liker bilen din!

Takker for det :D

Ja det blei ikke så værst, er veldig fornøyd selv :) Sånn som bilen fremstår nå så føler jeg at jeg er fornøyd, har fått gjort det jeg hadde planer om foruten felger da :wink: Med boligbygging og kjøretur til Europa nå i Juli så har pengene gått til andre formål enn felger og dekk, men de er iallfall gode å kjøre på selv om de ikke er så tøffe :) Skulle gjerne ha hatt M-sport også, men jeg har igrunn slått meg til ro med det litt "snillere" utseende. Har noe steinsprut på panseret og framfangern jeg kunne tenke meg å lakk opp igjen med tid og stunder, kanskje jeg hiver på M-sport i samme slengen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Endelig fikk jeg kjøre på Nurburgring! :D Planen var å ta det litt piano rundt banen, men så fort bommen gikk opp så var dette glemt :roll::lol: Jeg tok dessverre ikke tiden men jeg satsa ganske friskt, kom passe breit ut av et par svinger. Men slik et jo bare morro så lenge man har kontroll og det foregår under sikre forhold :) Da regnet kom så kjente jeg det ble litt mindre grep og tok det da litt mer rolig, men alt i alt så var det en kjempe opplevelse som absolutt skal gjentas :)

Bilen ble forøvrig tømt helt for bagasje, oljen peilet og lufttrykket sjekket før jeg kjørte utpå :wink:

omelgn7600fdp9njjsir.jpg

96hbwowfad7rzjzl3fr0.jpg

atgfkbs5ldppn2l0o68t.jpg

På sin plass 8)

2nojn9zvh9vfgpsp2nf6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...