Gå til innhold

E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44


R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Skjer fortsatt ingenting med bilen, men kan krydre tråden med litt bilder av garasjebyggingen jeg holder på med. Garasjen blir 8x6,2m med 60 cm overheng foran port, slik at det blir 49,6 kvm. nede og 53,3 kvm loft.

Garasjen er en modul-garasje og blir levert av Grimstadgarasjen.

Forskaling klar;

130DCC22-2FA0-443A-9288-AB90FFBF6FB3_zps

Betong på plass;

1F57CA6C-FA0D-4264-961A-6E6A82B23B48_zps

1 stk. flatpakket garasje;

7900CAFD-99D8-4660-8616-CDAF97DBB0E9_zps

Ringmur på plass;

C3AEB904-D6D7-4F12-8E33-22805386BF1E_zps

Regner med vegger og tak er oppe i løpet av starten på neste uke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips på belysning i garasjen?

Har mest lyst på spotter, og da LED, men det koster jo en arm.. Ser de har billige lysarmaturer på Jula. Hvordan er lys og kvalitet på disse? Hvor mye lys trenger man egentlig?

Takker for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, R Andersen skrev:

Noen som har tips på belysning i garasjen?

Har mest lyst på spotter, og da LED, men det koster jo en arm.. Ser de har billige lysarmaturer på Jula. Hvordan er lys og kvalitet på disse? Hvor mye lys trenger man egentlig?

Takker for tips!

Ser bra ut Raymond :-). Eg kjøpte 40 stk LED spottar til min garasje.Har ikkje loft men det blir ein show garasje. Har montert eit glas på 3x1,80 opp mot huset. Skal til å isolere den når eg kjem heim fra syden no. Kva slags tak har du tenkt på i 1 etg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Alexander Stamsaas said:

Hva med LED armaturer? Jeg har det kombinert med spotter over benkområdet, og de gir veldig godt lys :) 

Det kan kanskje være noe. Hva koster et slikt armatur, og hvor mange bør man ha i en 50 kvm garasje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal bli utrolig deilig å få seg en egen garasje!!

Har montert takstein, så nå er garasjen tett, bortsett fra dør og port. Skulle vært ferdig med listverk også, men vil ha det likt som på huset. Det er en polakk som har håndlaget/frest dem, men har flyttet tilbake til hjemmlandet.... Men har fått en annen som kan gjøre jobben, heldigvis. Viktig med helhet også! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On Tuesday, August 09, 2016 at 19.35, R Andersen skrev:

Det kan kanskje være noe. Hva koster et slikt armatur, og hvor mange bør man ha i en 50 kvm garasje?

Blir bra garasje det her :) de  jeg har ligger på ca 1500kr. Jeg har 3stk, og spotter innerst over arbeidsbenken :) er du i indre noen gang får du si ifra om du vil se hvordan lyset er ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • R Andersen changed the title to E36 M3 S54 Clubsport "under 8 min prosjekt". Garasje ferdig s. 44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...