Gå til innhold

BMW e90 m3 look


BMWsideways
 Share

Anbefalte innlegg

Den der er nok "kun" en 335 ser det ut som. Uten å være 100%, så ikke skyt meg her! Ser ut som den ikke har den M3 listen i frontskjermene.

Frontfanger får du kjøp mange steder, men hørt mye godt om schmiedmann sine replicaer som ikke koster skjorta og fåes i flere versjoner både pre-LCI og LCI versjoner, med og uten tåkelys.

Bakluker er CSL stil, og finnes også som replica, og nedre del av hekken finnes også i flere versjoner utifra hva slags eksos oppsett du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk en 335i ja, uten at det har så mye å si. Når det kommer til replica-fangere er disse i de fleste tilfellene laget for standard e90-lykter, og en vil da ikke få skikkelig M3-look.

Edit: og jo, Koed har alt du trenger, da dette er originaldeler. Finn frem delenummeret, lim det inn i handlekurven, og voilà.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk en 335i ja, uten at det har så mye å si. Når det kommer til replica-fangere er disse i de fleste tilfellene laget for standard e90-lykter, og en vil da ikke få skikkelig M3-look.

Edit: og jo, Koed har alt du trenger, da dette er originaldeler. Finn frem delenummeret, lim det inn i handlekurven, og voilà.

Er det forskjell på M3 og E90/92 LCI (09-) lyktene?

Bakluka er CSL som jeg skrev i mitt første svar. Hvis du ser på E90post så finner du flere som gjør disse byggene i USA, blant annet et par widebody 335i. Siden de der borte bryr seg mer opp straight line speed så er det mange som tuner 335i isteden for å kjøre på med M3 virker det som.

Skal du ha OEM deler ville jeg nok begynt på Ebay, eller så får du ta en prat med Schmiedmann ang en pakkepris. Eller ta kontakt med LTBMW i USA, som er den meste kjente e90 byggeren jeg kjenner til hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det ikke er annonsert skaffes delene når de forhandler originale deler. Dersom du er usikker på delenumre kan du jo sende en forespørsel til de forskjellige aktørene og få de til å sette opp en pakke til deg.

Ferdigpakkene som finnes er uoriginale og laget for å passe dine E90/E91 lykter (original M3 bruker E92/E93 lykter). Denne ser etter min mening ikke særlig bra ut.

Mossing91: når det gjelder fasong på lyktene så bruker M3, E92 pre-facelift lykter selv på facelift. Vanlig facelift E92 har som du da skjønner en litt annen form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på e90 og e92-lykter. e90 M3 bruker e92-lykter. M3 fikk aldri facelift i front, i likhet med e46 M3.

Ja, litt av det jeg mente, men var dårlig forklart. Poenget var at det ikke er helt egne lykter som kun ble levert på M3. Og E92 lyktene er jo vesentlig penere enn de jeg selv har på min pre-LCI e90.

Til syvende og sist synes jeg jo M3 e90 er utrolig lekker, men da trengs en kraftpakke under den kula på panseret og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...