JorgenM Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Etter å ha prøvd å selge vår E46 330i estorilblå cab i 3 år uten hell så ble siste utvei innbytte. Kjørte cab'en ned til Oslo (ca 65 mil) og byttet hos forhandler mot en '07 118DA. Cab'en ble forøvrig solgt 2 uker senere, til 50k HØYERE enn det jeg prøvde å selge den for... Er nok mange som ikke ser på bruktbiler utenfor østlandsområdet tror jeg Kjørte hjem nybilen på 7 timer og et kvarter (relativt raskt...) og hadde forbruk på 0,53 Kjempemorsom bil å kjøre. Det er en E87 automat med relativt lite utstyr. Den har full M-Sport, lyspakke, ryggesensorer, delskinn, kjørecomputer, regnsensor og that's it Dette er reservebilen vår og vil ikke bli brukt særlig mye. Noen bilder FØR bytting av frontlyktene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Siden jeg hater å møte biler med ettermontert Xenon og det var nettopp slike på denne så måtte jeg få byttet dem ut med noe annet fortest mulig. Kjøpte nye lykter på tilbud hos Schmiedmann til 2800,- med angel eyes og xenon-look. Fant veiledning for bytte på nettet og brukte vel ca en time på å få av fangeren og ut med de gamle lyktene. Greit å kunne siden det ser ut som fangeren må av ved bytte av alle lyspærer unntatt langlysene også... Siste bilde med de gamle lyktene: Ferdig montert med nye lykter. Jeg er fornøyd selv om jeg egentlig ikke liker noe uoriginalt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Flott bil få ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Den har kanskje lite utstyr i X5-verden, men i 1-serie-verden er det du listet opp ansett som relativt greit med utstyr. Uansett, pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Joda den har jo det nødvendigste. Til og med iso-fix så har såvidt prøvd den med 2 barneseter i baksetet også, men da må sjåføren sitte relativt rett i ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Her selv hatt to bakovervendte barnestoler og stor barnevogn i vår, men det er vel ikke det mest komfortable. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Må demontere hjula hvis vi skal få inn barnevogna vår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå