Gå til innhold

Vår E87 1-serie M-Sport facelift


 Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha prøvd å selge vår E46 330i estorilblå cab i 3 år uten hell så ble siste utvei innbytte. Kjørte cab'en ned til Oslo (ca 65 mil) og byttet hos forhandler mot en '07 118DA.

Cab'en ble forøvrig solgt 2 uker senere, til 50k HØYERE enn det jeg prøvde å selge den for... Er nok mange som ikke ser på bruktbiler utenfor østlandsområdet tror jeg :(

Kjørte hjem nybilen på 7 timer og et kvarter (relativt raskt...) og hadde forbruk på 0,53 :D

Kjempemorsom bil å kjøre.

Det er en E87 automat med relativt lite utstyr. Den har full M-Sport, lyspakke, ryggesensorer, delskinn, kjørecomputer, regnsensor og that's it :) Dette er reservebilen vår og vil ikke bli brukt særlig mye.

Noen bilder FØR bytting av frontlyktene:

0vlako8qtyr3pwtd5u9n.jpg

xfpx3gya9ngpqpscr02m.jpg

wq2o8of61cpvt6b8y77h.jpg

khkj6chge4w41rd0347z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg hater å møte biler med ettermontert Xenon og det var nettopp slike på denne så måtte jeg få byttet dem ut med noe annet fortest mulig. Kjøpte nye lykter på tilbud hos Schmiedmann til 2800,- med angel eyes og xenon-look.

Fant veiledning for bytte på nettet og brukte vel ca en time på å få av fangeren og ut med de gamle lyktene. Greit å kunne siden det ser ut som fangeren må av ved bytte av alle lyspærer unntatt langlysene også... :o

Siste bilde med de gamle lyktene:

p4d75cj08ozm4ke57j56.jpg

Ferdig montert med nye lykter. Jeg er fornøyd selv om jeg egentlig ikke liker noe uoriginalt:

shb6y3fzij3idv1wdoa5.jpg

if7cygyq0b2aj0hber6b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...