Gå til innhold

Min 1-serie "Lille blå" :-)


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Da var det ny bil på tunet igjen :-)

Endte opp med en 07 116i med en bra utstyrspakke og lav km stand :-) Bilen er lemans blå og har så langt imponert meg enormt med sine flotte kjøreegenskaper. Motoren er også overraskende bra, men er selvsagt langt fra noen sprek bil.

hsw08bal3birt9yg6iqx.jpg

0kw5thvhs0d37h51asxh.jpg

5wsrmlv076dpjqowsz8g.jpg

coxlw4ms7ifnswzra6z2.jpg

0lktmtyjsiymf6hm7rdo.jpg

zga3a51hszq2vxdevmxc.jpg

vfdzetn8huqb6pinsw3t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Der kom det tråd og litt bedre bilder ja. :)

Ser den har aerodynamic-vinge også. Tviler på så mange legger merke til den, men man ser fort at den har noe ekstra kontra de som ikke har den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom det tråd og litt bedre bilder ja. :)

Ser den har aerodynamic-vinge også. Tviler på så mange legger merke til den, men man ser fort at den har noe ekstra kontra de som ikke har den. :)

Den er et must ett min mening. Syns den gjør at 1'ern går fra stygg til pen bak! Føste jeg fikk montert på min var en slik :D så kom resten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi trenger en konebil en dag, da blir det en 1'serie.
Konebil..? Heiheihei, konebil a gitt...
Ja er bare å peise på :-) Class II'n blir beholdt. Skal ta den av veien nå og få skiftet foringer i bakstilling, montere diffbrems og lakkere :-) Så blir det trolig turbo etterhvert. :-)

IS class2 Turbo..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi trenger en konebil en dag, da blir det en 1'serie.
Konebil..? Heiheihei, konebil a gitt...

Hoy! Spørs om jeg tråkket flere på tærne med feil formulering :)

Om vi en dag skal ha en bil til i tillegg til E61 og E24'en, så håper jeg vi tar en macho 1 serie, som kona kommer til å bruke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller den konebil jeg og :P Som jeg sa til selger, "Nå har jeg kjøpt meg bil til kjerringa" :P Blir vel så jeg kjører class 2 når jeg skal leke meg :-) Nå har jeg tid til å holde på med den uten å tenke på at jeg må få den sammen så jeg kan kjøre hjem :P Så har jeg jo Pickup til vinterbruk i tillegg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her prøver jeg å lage enn tøff racer av vår 1-serie, og så kaller dere 1-serien for konebil??? Nei, å blir jeg lei meg.. :cry:

Gratulerer med cool bil hvertfall, Mexos. :D

Denne kan komme å koste deg mye hvis du blir bitt av basillen med carbon og alcantara. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med cool bil hvertfall, Mexos. :D

Denne kan komme å koste deg mye hvis du blir bitt av basillen med carbon og alcantara. :D

Takk :-) Har allerede begynt å se på det så tviler ikke :lol: Noe jeg la merke til etter kjøp var at det var sveiveruter i baksetet, noe som irriterer meg veldig, da det er noe som hører igjen på 80-tallet, så har lyst til å oppgradere til el-vindu bak om det ikke er en alt for kostbar affære (noe jeg tipper det kan være :/) Ellers må jeg ordne en bluetooth løsning så jeg får telefonen inn på stereoanlegget med handsfree og musikkavspilling. Uten å ha kikket så tror jeg kanskje DICE har en bra løsning på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...