Mexos Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Da var det ny bil på tunet igjen Endte opp med en 07 116i med en bra utstyrspakke og lav km stand Bilen er lemans blå og har så langt imponert meg enormt med sine flotte kjøreegenskaper. Motoren er også overraskende bra, men er selvsagt langt fra noen sprek bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Gratulerer med flott bil! 1'erer gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Ja 1er er mer morsomt enn mange er klar over tror jeg. Gleder meg til å få polert den opp og shina den skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Der kom det tråd og litt bedre bilder ja. Ser den har aerodynamic-vinge også. Tviler på så mange legger merke til den, men man ser fort at den har noe ekstra kontra de som ikke har den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Der kom det tråd og litt bedre bilder ja. Ser den har aerodynamic-vinge også. Tviler på så mange legger merke til den, men man ser fort at den har noe ekstra kontra de som ikke har den. Den er et must ett min mening. Syns den gjør at 1'ern går fra stygg til pen bak! Føste jeg fikk montert på min var en slik så kom resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Jeg er enig, bare synd at min ligger ulakkert i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Tror ikke man kan få mer bil for pengene i dag. Håper vi trenger en konebil en dag, da blir det en 1'serie. Gratulerer med fin bil. Beholder du classII? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Ja er bare å peise på Class II'n blir beholdt. Skal ta den av veien nå og få skiftet foringer i bakstilling, montere diffbrems og lakkere Så blir det trolig turbo etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Håper vi trenger en konebil en dag, da blir det en 1'serie. Konebil..? Heiheihei, konebil a gitt...Ja er bare å peise på Class II'n blir beholdt. Skal ta den av veien nå og få skiftet foringer i bakstilling, montere diffbrems og lakkere Så blir det trolig turbo etterhvert. IS class2 Turbo..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Grattis me ny bil mister! Blir snurre på IS`n altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Håper vi trenger en konebil en dag, da blir det en 1'serie. Konebil..? Heiheihei, konebil a gitt... Hoy! Spørs om jeg tråkket flere på tærne med feil formulering Om vi en dag skal ha en bil til i tillegg til E61 og E24'en, så håper jeg vi tar en macho 1 serie, som kona kommer til å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Kaller den konebil jeg og Som jeg sa til selger, "Nå har jeg kjøpt meg bil til kjerringa" Blir vel så jeg kjører class 2 når jeg skal leke meg Nå har jeg tid til å holde på med den uten å tenke på at jeg må få den sammen så jeg kan kjøre hjem Så har jeg jo Pickup til vinterbruk i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Her prøver jeg å lage enn tøff racer av vår 1-serie, og så kaller dere 1-serien for konebil??? Nei, å blir jeg lei meg.. Gratulerer med cool bil hvertfall, Mexos. Denne kan komme å koste deg mye hvis du blir bitt av basillen med carbon og alcantara. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Gratulerer med cool bil hvertfall, Mexos. Denne kan komme å koste deg mye hvis du blir bitt av basillen med carbon og alcantara. Takk Har allerede begynt å se på det så tviler ikke Noe jeg la merke til etter kjøp var at det var sveiveruter i baksetet, noe som irriterer meg veldig, da det er noe som hører igjen på 80-tallet, så har lyst til å oppgradere til el-vindu bak om det ikke er en alt for kostbar affære (noe jeg tipper det kan være :/) Ellers må jeg ordne en bluetooth løsning så jeg får telefonen inn på stereoanlegget med handsfree og musikkavspilling. Uten å ha kikket så tror jeg kanskje DICE har en bra løsning på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Nyere originale CD-spillere har innebygget bluetooth for handsfree, så det er jo en mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå