Gå til innhold

Tilbakemeldinger Schmiedmann


Albino
 Share

Anbefalte innlegg

Var en del endringer og fratredte stillingsposter der sist år virker det til. Har et orginalr panser stående der jeg har betalt. Virker som tiden er inne for å hente det. Hadde kontakt med Frederick tidligere denne uken på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En kamerat bestilte noen ting der i desember. Da var delene "på vei over med båten nå" eller noe sånt. men enda ikke hørt noe.

Han kjøpte også en del til over 8000kr som viste seg å være brukt, uten innpakning og med slitasjemerker og sprittusj-merker. Han dro ned personlig og leverte dette og krevde en ny ubrukt del. Sjefen der ble forbanna på han  og slang igjen døra...De skylder han fortsatt over 8000kr.

De som driver dette her burde virkelig finne seg en jobb der de slipper kundekontakt og service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte et sett bremseslanger til bilen i september, de skulle være på plass etter en uke. Bremseslangene kom aldri, så bestilte like gjerne på koed sammen med et mellomaksellager. Dette var i min postkasse 2 dager etter bestilling :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette syns jeg virker rart, handler mye der nede, sikkert 30 ordre iløpet av året. Ting de må bestille via BMW systemet pleier å ta tid. Det de har på lager får jeg levert samme dagen eller dagen etter. Har de det på lager i DK så kommer det som regel innen 1 uke. Bare tommel opp fra meg. Disse folka må ikke forveksles med tidligere schmiedmann som lå i skien.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet en del hos Schmiedmann (siden -96), både når dem var lokalisert i Skien og ved nåværende butikk. Har handlet både slitedeler, karosserideler og tuning/styling. Dem har alltid levert til avtalt tid, aldri vært noe kluss. Mitt forhold til Schmiedmann vil jeg gi top score på pålitelighet.

Har fått med meg at det er en del "klager" her på bimmers.no, ser at det i høst er gjort noen omrokeringer vedr ansvarspersoner i styret/daglig drift.

Har også pratet med folk fra "gamle" Schmiedmann i Skien, og der ble jeg fortalt at det ikke altid var like lett å forholde seg til leveringstiden fra Danmark...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De i "gamle" schmiedmann mista agenturet for å holde på med GS.

 

Har blitt endring i daglig leder der nå ja, en person har blitt bedt om å gå pga rot.

 

Vet også de har hatt litt problemer med å få deler fra danmark til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er veldig rart har handla mye der har alltid fått topp service mulig litt lang lev tid på varer dem ikke har på lager på rud har aldri bestilt pr post bare over disk ,stiller alltid opp med sponsing av premier til treff osv også til oslo Akershus avd sin isbane treff i Telemark ,jeg kjenner meg ikke igjen på  at dem gir dårlig service og er ufine komer jo ann på hvordan du snakker med dem og kan jo gå en kule varmt for dem og en sak har to sider, så hvi ses i baren på fredag 31 januar på morgendal hotell  med .gutta fra schmidermann as

 

rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel egentlig ikke noen som var ufine mot meg ihvertfall. Var vel heller at de løy til meg og sa at de hadde alt og skulle sende det samme dagen, ringe opp igjen. Beklagde aldri for noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bumper denne litt...

 

Hvordan er dem i service og levering etter at dem flyttet til Vøyenenga? Noe som har mer å tilføye?

 

Har handlet fram dem før og da gitt det ganske greit ikke noe kluss eller andre ting, men blir litt skeptisk når leser alle disse trådene  :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallefall ikke hørt annet enn negativt om disse! Kun handlet av for engang selv, eller ikke handlet men byttet noe deler jeg vant på vallehovin. Å ble bare rør det også. Har aldri vurdert å handle hos di selv. Ser absolutt ingen grunn til å handle hos di når GS og Koed leverer lynrask! Jeg har alltid brukt GS å di har som regel alltid ting på lager, hvis ikke så kommer det iløpet av maks en uke. Di gir iallefall alltid et tidsperspektiv på når varen kommer, å det stemmer alltid. Men Koed er endel billigere på enkelte ting :)

Bare stryk Schmiedmann av lista er mitt tips iallefall

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...