Gå til innhold

Ikke kjøp noe av bilbelysning.no


Sindre Dahl
 Share

Anbefalte innlegg

I beg to differ!

- Pga. den frekke tonen din som gjenspeiler seg i loggen til Sindre/Julian;  -"Det skjønner alle som har litt vett og bruker sunn fornuft"

 

Og hvorfor skulle vi skjønne det, vi som ikke kjenner deg? Gir jo ingen mening?

 

 

Kan ikke du foresten komme med loggen din da? Så vi får sett den uklipte varianten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke vits å prate fornuft til sånne dritt firma som ikke legger seg flate med en gang ved en slik sak som dette. Tror det er på tide at folka i bilbelysning bytter ut xenon pære i huet som har vært gåen en stund, for tviler på at den lyser når de behandler kunder på denne måten som kommer frem. Har hørt mye om dere, nå har jeg lest det også. Og ingenting var positivt. En god grunn til at jeg aldri har kjøpt noe av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kom her å si at det der er oppspinn Bilbelysning. Det står svart på hvitt at du kaller en kunde for horeunge, kunde eller ei. Sånt sier man uansett ikke til folk. Er så jævlig typisk folk som dere at dere går inn på div forum for å forsvare dere når dere har driti dere ut. Er ikke det bra PR for deg eller?? Du trenger ikke å si noe, alt står skrevet svart på hvitt hilsen bilbelysning..

Jeg jobber selv i bruktbil bransjen, og er borti mye rart i løpet av en uke, men har faen ikke skjelt ut folk med skjellsord, eller gitt dårlig kundebehandlig kunde eller ikke.

Sier ikke at det er oppspinn. Sier at vi legger oss langflate når det gjelder språkbruket fra vår side, men selve poenget i saken står vi for. Vi er voksne folk utenom språkbruket da ;)

Går heller ALDRI inn på forum eller noe for å beskytte oss. Er første og siste gang dere ser at vi er inne på et forum å sir vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til useriøst firma som opptrer så uprofesjonelt, er KUN Bilbelysning som taper kunder på dette, fins jo 40 andre nettbutikker man kan kjøpe fra, da vet man ivertfall hvilket drittfirma man selv og fraråde andre til å holde seg unna. En ting er at man er en spydig selger, men å banne slik til kunden beviser bare kun hvor tøff man leker bak tastaturet, hadde dette skjedd med meg, hadde jeg ikke nølt med å ta en helgetur til tromsø for å lære den egentlige horeungen litt folkeskikk. Men heldigvis fins det andre måter å lære han en lekse, og at han taper kunder betyr dårlig butikk, og det er den beste langsiktige leksa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Bilbelyning.no tør å komme med den "fulle samtalen".

Bilbelysning.no kommer bare til å si, nei de har taushetplikt / kan ikke gi opplysninger om andre kunder.

Kunne aldri ha ramlet inn å skulle ha postet noe som helst fra noen vi har hatt kontakt med eller delt noe private opplysninger som et firma. Er straffbart og er hvertfall å skyte seg selv i foten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til useriøst firma som opptrer så uprofesjonelt, er KUN Bilbelysning som taper kunder på dette, fins jo 40 andre nettbutikker man kan kjøpe fra, da vet man ivertfall hvilket drittfirma man selv og fraråde andre til å holde seg unna. En ting er at man er en spydig selger, men å banne slik til kunden beviser bare kun hvor tøff man leker bak tastaturet, hadde dette skjedd med meg, hadde jeg ikke nølt med å ta en helgetur til tromsø for å lære den egentlige horeungen litt folkeskikk. Men heldigvis fins det andre måter å lære han en lekse, og at han taper kunder betyr dårlig butikk, og det er den beste langsiktige leksa :)

I vårt tilfelle er det ikke noen som leker tøff bak et tastatur. Vi har både lokaler med lager, verksted hvor vi driver med tuning osv. Er ingen som gjømmer seg bak en pc her. Både du og alle andre er hjertelig velkommen innom oss i Tromsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har da aldri langt dere flate i saken her, ikke som jeg har sett. Voksne folk snakker ikke slikt, dere må virkelig være ett glansbilde for ungene deres.

Vi vil ikke ha slike folk som dere på ett ellers bra forum, så er bra at dere sier selv at det er første og siste gang dere er her.Stort sett alle her vet hvem Julian er som går under Custom, og ut i fra min erfaring de få gangene jeg har kontakt med han, så sitter jeg med ett bra og positivt inntrykk. Gåenlyspærebelysning heller vel mot ett negativt inntrykk.

Jeg vet ikke så veldig mye om saken her, men har nok info til irritere meg grønn på deres meget dårlige kundeservice, og attpåtil skryter over at kommer dette på nettet som noe negativt, så får dere uansett gratis PR..idiotisk å si det til en kunde...........!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilbelysning. Å kalle folk "horeunger" og bruke stygge ord til en kunde er ikke akseptabelt på uansett helst måte.
Det er noe som heter å holde ting profesjonelt. Hva dere gjør i fritiden hver enkelt av dere er helt annen sak, men når dere er i en arbeid, spesielt når dere driver en butikk, er det viktig å respektere en kunde uansett spørsmål, klage og eller klargjøringer. Bare så det er sagt.
Derfor velger jeg å ikke kjøpe noe fra dere og anbefaler ingen andre å kjøpe fra dere.

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at trådstarter tar dette med VG / Dagbladet eller annen avis? Siden bilbelysningen driter i kundene sine, så kan vi se hvor glade de blir hvis dette går ut i media, da får nok flertallet av folk med seg dette. Jeg bruker ofte å google bedrifter før jeg handler, og da vil det være mange interessante linker i ettertid :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke verre enn å sende et tips til 2200@vg.no om noen er interesserte :) I verste fall gjør de ingenting med saken. 

 

For øvrig enig med deg downshift, alltid lurt å ta et kjapt søk før man legger igjen noen penger i nettbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er video av ALL kommunikasjon mellom meg og bilbelysning. Vanskelig å få manipulert det så vidt meg bekjent :)

Eneste som ikke er med, da jeg ikke lenger har tilgang til facebook-siden deres, er den negative omtalen min om dem. Hvor jeg fraråder folk å handle derfra, da det er tydelig at det er noen som ikke gjør jobben sin der. Det er ikke bare meg som ikke har fått ting jeg skulle derfra, for å si det mildt, de har MASSE negative omtaler pga dette, men de blir kanskje slettet etterhvert?

 

Uansett, les i vei for den som måtte trenge/føle for det:

http://youtu.be/qBtXA93q1Ao

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...