Gå til innhold

FamilieVogn BMW F31 328i X-drive M-Sport 2014


 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med fin bil, ser veldig bra ut, med nydelig farge!

Hvordan var turen gjennom Tyskland, ble det noen fartsrekorder?

Du får fortsette å oppdatere tråden din med bilder og info, er jo spesielt interessert i hvordan den blir etter senk.

Takk for det. Deilig med ny bil! Funker helt utmerket! Mye gadgets! Liker spesielt det adaptive understellet og Head up display!

Harman Anlegget spiller også bra! Jeg lurer også på hvordan den blir etter senk. Forhåpentligvis bra. Har sett bilder av andre med H&R senk. Blir ikke stygglav men mye bedre enn orginalt!

 

Ingen Fartsrekorder gitt. Kjørte relativt pent hjemover. Så på idriven at vi hadde gjennomsnitts fart gjennom tyskland,danmark,sverige og Norge på over 100km/t over 24 timer. Så ikke så ille det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ord kan ikke beskrive hvor misunnelig jeg er.. Grattis med ny bil, nyt det!

Takk for det! Kan anbefales å ta samme ruten. Hente bil på BMW Welt var morro. Kjøre hjem, enda bedre.

Fabrikk besøket var kanskje bedre enn BMW Welt syns jeg. De lager 1000 biler om dagen der! (kun 3 serie og 4 serie vistnok).

700 lastebiler med produksjons material blir levert BMW i Munchen hver dag!! Drøyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg noen gang skal kjøpe flett ny BMW så er det ikke tvil i at jeg skal hente den selv :) Men faen for noen tall.. Og de 700 lastebillastene gjelder kun deler til 3- og 4-serie? :P

Jeg forsto det som det var kun 3 og 4 serie de lagde i Munchen ja. X seriene og 5-7 serie lages andre steder vistnok.

 

Eneste Motorene som lages der er nye M3/M4 seksern samt en av de store diesel motorene. (M550 Diesel kanskje det var).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyller opp skjermene en del mer og da dette er ET35 og 8,5" felg med 245 dekk forran også, så de blir "gapet" mellom hjul og skjermkant en del mindre.

Er rimelig fornøyd, men vurderer fortsatt senk. Skal vente og se hvordan din blir og hva eventuelt Hartge kan opp med. Når skal du monterer H&R fjærene?

 

Da var Detailing Ferdig. Vi monterte også Folien til Side skjørtene seint igår. Får se om jeg beholder den eller ikke. Syns den ble rimelig bra.

Ser ut som det er et lag med glass på hele bilen nå.

 

La også playvoks over M188 for å få den enda litt glattere. Samt at Den varer enda lenger da.

post-80654-0-63810400-1398578461_thumb.j

post-80654-0-43435100-1398578463_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ser BMW og GS bildeler tar ca 18000kr for rattet pluss airbag og knapper osv hvis bilen er eldre enn 2013.

 

På min passer alt over ifra det gamle rattet. Så da sparer jeg iallefall det.

 

Du får det for rundt $14-1500 i usa trur jeg.

 

Men vanskelig å montere vistnok og tar mye tid. Må kode om bilen osv i tillegg. Trur de har satt av en halv dag til dette på min.

 

Av funsjoner så får du masse rart. 0-100km/t. 0-400meter, oljetemp, rundetider. Shiftlight +++++ .

 

Du får søke det opp å lese litt.

 

Delenr: 32302230189

 

Kult bilde om kvelden! (trur dette en gamle typen ifra en E90,men toppen av rattet ser veldig likt ut).

 

 

 

 

 

post-80654-0-62506600-1398792961_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...