Gå til innhold

Wrnr1 - Sort E46 facelift - Nye lykteglass side 14


wrnr1
 Share

Anbefalte innlegg

Synes ikke de var alt for ille de felga der heller? Frister veldig å bare ta de, og heller spare litt penger. Men har også sett på et sett med BBS LM replica-felger med splitter nye piggdekk av god kvalitet, men da må jeg vesentlig mye mer opp i pris.

Vesentlig letttere å leite etter dekk og felger, jeg leiter etter ny bil og det er ikke så lett.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesentlig letttere å leite etter dekk og felger, jeg leiter etter ny bil og det er ikke så lett.

Haha, er innom forskjellige salgssteder for biler hver dag jeg også, selv om at jeg ikke har noe planer om ny bil :P Dette har jeg gjort siden jeg var 16 år (er 21 nå) og kommer sannsynligvis aldri til å stoppe heller ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er innom forskjellige salgssteder for biler hver dag jeg også, selv om at jeg ikke har noe planer om ny bil :P Dette har jeg gjort siden jeg var 16 år (er 21 nå) og kommer sannsynligvis aldri til å stoppe heller ;)

Jeg har jo planer om å parkere bmw'en i garasjen i vinter og da trenger jeg vinterbil. De jeg ser på er en litt for dyre eller så er de eu-godkjent til januar eller februar, eller så står de milevis unna.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo planer om å parkere bmw'en i garasjen i vinter og da trenger jeg vinterbil. De jeg ser på er en litt for dyre eller så er de eu-godkjent til januar eller februar, eller så står de milevis unna.

Haha, har lekt med tanken på vinterbil jeg også, og sliter med det samme. Men om jeg skaffer meg vinterbil har jeg egentlig ikke noe plass å ha bmw´n, så egentlig er det ikke noe vits :P Den er jo vinterkjørt alle sine tidligere år uansett så :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har lekt med tanken på vinterbil jeg også, og sliter med det samme. Men om jeg skaffer meg vinterbil har jeg egentlig ikke noe plass å ha bmw´n, så egentlig er det ikke noe vits :P Den er jo vinterkjørt alle sine tidligere år uansett så :P

Min er vinterkjørt kun de første 2 åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. I dag når jeg kom hjem fra arbeid og slo av motoren, så lyste fortsatt instrumentpanelet.. Prøvde å ta ut nøkkelen, men det lyste fortsatt. Så skrudde jeg på tenninga igjen, for så å slå den av på nytt og da slukket det.. Bør jeg være bekymret, eller kan dette ha vært et engangstilfelle? Og hva var det isåfall som skjedde? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koble av batteriet over natta. Kan være en elektrisk gremlin.

Opplevde noe langt værre i fjor med den forrige e46'en. Plutselig en dag ga bilen gass av deg selv. 2000 rpm på tomgang, haha. Koblet av batteriet og opplevde aldri no liknende.

Hahaha, wtf xD Ok, skal prøve det! Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke oppdaget noen flere rare tilfeller av lys i dashboard etter jeg prøvde å koble fra batteriet en natt, så takk for tipset, Slavearbeidern :D

 

Har nå endelig fått montert de nye lykteglassene og resultatet ble fantastisk! Dessverre slutta jeg ikke på jobb før det ble mørkt, så bildene jeg tok ble elendige! Jeg valgte derfor å drite i å laste de opp, så får jeg heller prøve å ta noen bedre bilder i morgen ;) Er iallfall MEGET fornøyd med resultatet :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer noen bilder av lykteglassene! Tok bare noen raske bilder før jeg dro på jobb, så jeg fikk ikke stilt opp bilen eller noe, men dere ser iallfall resultatet :D

 

Jeg var jo ute å kjørte etter montering i går så noe skitt hadde rukket å lagt seg.

 

Gammelt:

post-84521-0-48975200-1444995404_thumb.j

 

Nytt:

post-84521-0-72902100-1444995419_thumb.j

post-84521-0-13931300-1444995436_thumb.j

post-84521-0-67284300-1444995448_thumb.j

post-84521-0-77056300-1444995465_thumb.j

 

Den gummipakningen over blinklyset merket jeg forresten ikke før etter jeg hadde sett over bildene, så den ble fikset etter bildene ble tatt :) Monterte de jo som sagt i mørket, så er ikke så lett å få meg seg alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...