Gå til innhold

Min Faceliftet 98' BMW E46


Anbefalte innlegg

Hmm, hvorfor har du en gammel E46, når du også har en gammel E39? :huh: Har ikke lest lenger bak i tråden enda, er planen å fikse og selge den "faceliftede"? [emoji14]

Ja nei. Er jo en liten fanatiker da. Så fikk eg e39en til gi vekk pris. Med ett løfte til kompisen at eg skulle ta godt vare på den.

Så ville eg ha en sekser for å ha hatt en. Men den er jo fryktlig tørst. Så blir vell kanskje eg selger e39'en til våren. Da skal e46en vær ferdig med langtidsreprasjonen.

Men jaja, får se. Klarer fint å forsvare begge økonomisk.

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har eg bestilt angeleyes av type CCFL, Ny m3 fanger framme som faktisk passer overens og ny lås til førerdøra.

Så blir nyfangeren lakkert med resten av bilen og den gamle blir da for salg....

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kjøpt ny fanger? Oo

Sent from my iPhone using Tapatalk

har en ekte m3 fanger på. Så da stikker den laaaaangt ut med hjulbuene.

Så e valgte å gjøre det slik, siden eg skal lakkere igjen.

Får forhåpentligvis 3-4k for gamle fangeren, den er jo ripefri, og nylig restaurert, koster ca. 7k ny. Orginal altså.

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve å bli bedre til å følge med, hatt samme bilebn sjæl (316 da), og de er jo faktisk ganske fine selv om jeg liker touring bedre etter jeg kjøpte min første e39 [emoji14]

Av egen personlig smak så holder 120 hester for meg. Men e39'en min er uslålig i komfort. så må eg gi bilen her kjøreegenskapene. Fantastisk å kjøre fort med denne, på en gammel svingete kyst veg med masse svinger.

E39'en er meir rolig lukusbil som veit å brøle og flytte på seg om den får beskjed.

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Endret av R4F431
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angeleyes installert. Steik kor fin dei e [emoji7]

e7a88b371b3d6857f1a880ce2f3e6b83.jpg

f12b7f96666667df3578462b3336feaf.jpg

f0fcaefce467e4d3febbeb243cb65db5.jpg

Fikk ho seg en fortjent lufte tur, på tørre veger [emoji106]

Var vanskelig å få ett fint bilde i mørket [emoji22]

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Endret av R4F431
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes AE på E46 er litt... Neh [emoji14] sikkert ikke enig, men jeg liker de på E39 bedre :huh:

Synest det er veldig riktig eg [emoji7] det er liksom det som gjør bmw til bmw spør du meg. Men det gjeller ikkje sjønnhetene før e36 og e39.

Men det er jo smak og behag. Dette er samme settet som eg hadde på før krasjen. Og da var det mange så spurte kor eg fikk taki osv [emoji18] var veldig fint. Er ikkje for blått men ikkje heilt kvitt heller.

Jaja, håper å ta meir rust snart. Har stått litt stille i det siste...

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lista mi var ca 3-4 mm. Med de magnetene jeg hadde mener jeg 2 magneter med list i mellom skulle holde 0,7 kg. Og jeg hadde 9 par magneter.

Det var ingen problem og ta av skiltet. Og det blåste ikke av i 160 km/t (testet i utlandet der det er lov)

Til og med katta klarte å ta det av. Ble stoppa av politi pga manglende skilt foran. Fant skiltet på gulvet i garasjen å kattespor på panser og fanger. Så katta har nok gått ned på fangeren fra panseret å tråkket av skiltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lista mi var ca 3-4 mm. Med de magnetene jeg hadde mener jeg 2 magneter med list i mellom skulle holde 0,7 kg. Og jeg hadde 9 par magneter.

Det var ingen problem og ta av skiltet. Og det blåste ikke av i 160 km/t (testet i utlandet der det er lov)

Til og med katta klarte å ta det av. Ble stoppa av politi pga manglende skilt foran. Fant skiltet på gulvet i garasjen å kattespor på panser og fanger. Så katta har nok gått ned på fangeren fra panseret å tråkket av skiltet.

Hørest ut som en katt det ja.

Har 20 magneter liggenes, så skal gjøres på ny fangeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...