Gå til innhold

86 325i M-Tech1 - 86 320i "mint" - felgprosjekter


Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

se her ja! :D bare å pushe på med updates når du kan jørgen! :D og blir det lite så maser jeg på deg over facebook ;)

gleder meg til å se bilen få det stellet den fortjener! :D

Hehe, ja du får pushe på om det blir langt i mellom ;) 

 

Lika best tsjorta di ej jorginator2k15 :grin:

Følge med her jaa ;-)

Ja t-skjorta e knall, Oseball98 ;) 

 

Her var det tråd på denne ja! Ventet på det ;) Blir veldig spennende å følge denne nå som den er i dine hender.

Ser ut som et fint utgangspunkt! Hvilken farge blir det på den?

 

Utgangspunktet er greit, men mye jobb:) Farge er ikke bestemt enda:) 

Endelig blei det prosjekt tråd Sørg for å ta masse bilder, det er viktig

Har du noen plan for farge? Likte faktisk sølv, hvertfall på M-tech 1! Skjønner at dette kan bli kjedelig, men synes det er veldig "clean"

Prøve på det:) Ikke noe spesiell plan enda, utenom å ta den fra hverandre, og levere kaross til oppfiksing og lakk, farge er ikke bestemt:) 

 

:evillol:  :evillol:  :evillol:  Jyplingen :P Må jo snart pensjonere meg jeg da :P

 

 

Nei nå ser det rett og slett ut som jeg må titte innom prosjektavdelingen også på dette forumet...  :beer:

Blir spennende dette her Jørgen  \:D/

Haha, neida, holder deg så godt du vett ;) 

Merker jeg gleder meg på dette ja:) Håper motet og viljen holder et bra nivå fremover. Jeg er jo så smått rastløs av meg, så det kan ikke ta for lang tid heller. Men det må ta så lang tid at alt blir bra! Ingen snarveier:) 

Og til dere andre: Tusen takk! Får ikke til å like alle innleggene, da det ser ut som det er begrenset hvor mange likes man kan dele ut pr dag.......... 

Chiao

Lenke til kommentar
Del på andre sider

f10c3dcbfa7d79ba8c0e4824efde2dc1.jpg

Ble anskaffet et sett vipperuter i går!

Har en god del deler liggende, der noen går under "godbit", så vipperuter var greit å få tak på, jo før jo heller;)

Ellers ble det en liten bestilling hos koed, som var litt pakninger og div som skal byttes ut, samt ny frontplate. Den som står på er jo rassert med hull.......

Jeg trenger plastkassen over batteriet bak til preface. Noen som sitter på en slik i 100% stand? :)

Skulle også hatt nytt gulvteppe.... Kan dette kjøpes nytt enda? Sikkert et bærenett med 200-lapper i kostnad??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med M-Tech 1 bil. Regner med at denne blir en grom vogn med mye "stasj" på nå når du har fått kloa i den. Jeg synes sølv er en fin farge på bilen, bare den har en del sorte brytinger også. 

Må bare si at jeg er så utrolig sjalu på deg som har de hartge felgene..  :iwant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med M-Tech 1 bil. Regner med at denne blir en grom vogn med mye "stasj" på nå når du har fått kloa i den. Jeg synes sølv er en fin farge på bilen, bare den har en del sorte brytinger også.

Må bare si at jeg er så utrolig sjalu på deg som har de hartge felgene.. :iwant:

Takk for det! :) Hehe, skal gjøre så godt jeg kan ;) Enig i sort brytning, det må være litt kontraster! Hehe, er flere det tror jeg, for det er nok ikke overdrevet at jeg har fått 40-50 forespørsler, både her til lands og utenlands, om jeg vil selge :lol: Bare d er jo grunn nok til å beholde de selv :mrgreen:

Spennende prosjekt, følger med her! :D

Takker!:)

Følger med her!:)Rekner med denna bilen blir strøken når du har fått tak i den:)

Målet er jo å få den "som ny", i den grad det lar seg gjøre, så håper det skal bli et veeeldig bra objekt ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk guttær:)

JohnnyTouring:

Nei. I mangel på både utstyr og erfaring, så vil bilen bli levert til karosseriverksted for akkurat denne biten. Mén, jeg håper på å få være med litt, og kanskje hjelpe til, slik at når man har fått opp egen garasje og handlet utstyr, en gang i fremtiden kan prøve på litt større arbeid selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk guttær:)

JohnnyTouring:

Nei. I mangel på både utstyr og erfaring, så vil bilen bli levert til karosseriverksted for akkurat denne biten. Mén, jeg håper på å få være med litt, og kanskje hjelpe til, slik at når man har fått opp egen garasje og handlet utstyr, en gang i fremtiden kan prøve på litt større arbeid selv:)

Ah! Høres bra ut. Jeg er selv på utkikk etter et bra karosseriverksted. Tar gjerne imot tips om du vet om noen som er flinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...