Gå til innhold

Amatørverksted, trenger tips


Oddey
 Share

Anbefalte innlegg

Okei, dama har nå hatt bilen på verksted som tydligvis var noen ordentlige amatører.

Hu var først og fikk bilen diagnosert hos VW verksted (07 passat, håndbreksmotor) der fikk hun høre at stempelet i calipteren gikk tregt, vurderes å bytte.

Fikk et rimligere verksted til å ta seg av jobben, noe som vi angrer bittert på den dag idag!

det viser seg at det er 2 caliptere bak, et til brems og et til håndbreksmotor? ihvertfall så klarte firmaet som fikk jobben å bytte bremsecaliptern! krevde 4800kr for jobben.(betalt da dem egentlig sa bilen var ferdig, helt til vi skulle ut å hente den, da var det en fyr å rotet i motorrommet og sa bilen var ikke klar likevell, måtte hente den neste dag)

Deretter sier dem at dem ikke klarte å kalibrere styreenheten og begynte å rote inni dæshbordet, kom på ytligere 2800kr for jobben å åpne dæshbordet (ikke betalt enda). så klarer dem å påstå at styreenheten er deffekt og skulle ha 6000kr for å bytte denne også, noe dem sa før på VW verkstedet at den ikke var. så stakk vi av med bilen(dem nektet å gi oss nøkkelen til bilen, la på telefonen 2 ganger når vi snakket med dem på tlf også..) da vi ante noe var mystisk, tok ny diagnose på VW og styreenheten var helt i orden. (der fikk vi også vite at dem hadde byttet feil calipter).

 

Hva bør jeg gjøre? hvilke rettigheter har jeg her? helt klart et amatørverksted..

må bare legge til en artig sak, han bak disken klarte å si til kunden forran meg at dem sleit i tillegg med at kundene dem hadde hos seg ikke gjorde opp etter seg. ringer en liten bjelle allerede der (eidanger auto i porsgrunn)

Endret av Oddey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...