Gå til innhold

Bavaria ber meg ta regningen


noekult
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Hawkon88 skrev:

Nei, men de som ikke kan, har heller ikke gjort et helhjertet forsøk. Å bytte bremser er noe av det mest elementære man kan gjøre på en bil. Når bilen er relativt ny, og skruene ikke er rustet, er det noe de fleste burde få til. 

Er man usikker på fremgangsmåte, finnes det flust i videoer på youtube.

Noekult er trossalt temmelig bilinteressert, så noe mer teknisk innsikt enn en bestemor regner jeg med at han (og du) har.

Du har ikke mye anelse skjönner jeg.. Nå jobber jeg med bil og kan si deg at mannen i gata leverer inn bilen for å få bytta lyspärer og andre enklere ting, virker som at du ser ned på de?

Det er ikke alle som vil läre seg å skru heller, uansett hvor mange youtubevideoer som finnes. Du kommenterer som en selvgod amöbe, påpeker at folk som ikke bytter klosser selv har innsikt som bestemödre? Som om det er det store i verden å kunne skru bil..

Endret av bmwmann24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. ingen grunn til å hisse seg sånn opp eller begynne med drittslenging.

Hvis trådstarter ikke er komfortabel med å fikse pipingen selv, så må han dessverre ta kampen med bavaria. Å fikse problemet selv ville bare vært mye mer lettvindt, men der er vi altså uenige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass! Det var engang et hyggelig forum detta. Men synes det har blitt litt fritt vilt her. Men om beste foreldere eller ei. Så hadde jeg forventet av Bavaria og løse problemet. Du har kjøpt en ny bil som man forventer er premium. Har de byttet ut bremsepastaen med noe annet miljø vennlig som har blitt sagt. Så har de egentlig tråkket i salaten selv. Da de selv har bekreftet at det stammer fra produksjonen. Hadde det vært privatimport bil så kan jeg forstå at det er vanskligere og få dette i mellom på goodwill. Men norsk solgt burde man forvente mer. Da de har en kraftig bra påslag i forhold til norske garantier og kjøpslov. Jeg hadde ikke gitt meg pga prinsipp sak. Men er nok lettere og gi f men føler du selv det er rettferdig?neppe. Jeg hadde ikke gitt meg i allefall:-D

Endret av Sand1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hawkon88 skrev:

Nei, men de som ikke kan, har heller ikke gjort et helhjertet forsøk. Å bytte bremser er noe av det mest elementære man kan gjøre på en bil. Når bilen er relativt ny, og skruene ikke er rustet, er det noe de fleste burde få til. 

Er man usikker på fremgangsmåte, finnes det flust i videoer på youtube.

Noekult er trossalt temmelig bilinteressert, så noe mer teknisk innsikt enn en bestemor regner jeg med at han (og du) har.

Kan fort bli et problem om du skal bytte bak på f.eks F1x, F25, F01 etc. da du egentlig må inn med PC for å løse ut stemplene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, DanielStance skrev:

Kan fort bli et problem om du skal bytte bak på f.eks F1x, F25, F01 etc. da du egentlig må inn med PC for å løse ut stemplene :)

Det var ikke jeg klar over. Da har jeg lært noe nytt i dag og👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hawkon88 skrev:

Det var ikke jeg klar over. Da har jeg lært noe nytt i dag og👍

Mange bilmerker som har elektronisk parkbrems. Forøvrig så sier jeg beklager for den krasse tonen, men du var selv litt på kanten;)  Da er vi alle venner og Trådstarter kan kan få inn nye tips.

Jeg henger meg også litt på at TS bør oppsøke et annet firma. Samtidig bør ikke det nevnte firma slippe så billig unna. Forbasket at de ikke bare fikser problemet, dårlig omdømme er dårlig butikk på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...