Gå til innhold

Toppdekselpakning, kvaliteter uoriginalt.


RaymondJ
 Share

Anbefalte innlegg

Viktigeste er at du har pakningsmiddel i alle kriker og skarpe vinkler der pakninga somregel ikke treffer 100%.

 

sånn generelt sett burde du sjekke pris på org også, er ganske mange som sparer seg totalt til fant slike deler på ebay. bmw er ganske rimelige på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke motor har du?

Jeg har bestillt mye fra autodeler.co.no og de er stortsett mye billigere enn f.eks Mekonomen og Meca.

La oss si at du trenger en 0,4mm toppakning.

Mekonomen skal ha 1317kr for den, også trenger du nye strekkbolter, de koster 798kr. Når du først har dette oppe kan du jo bytte diverse andre pakninger. Settet koster 6236kr. Totalt 8351kr.

Fra Autodeler.co.no koster identiske deler. Toppakning 387.50kr, Bolter 187,50kr og pakningsettet 1597,50kr Totalt 2392,50 kr inkludert frakt ;)

 

Endret av Eivind320x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte rundt 433 kr for toppdekselpakning til m54 på gs(febi) Grei kvalitet, gratis frakt ved bruk av gs kort/ til tider med vips, det er med BMW ccn rabatt😉

Endret av Sand1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er litt forskjellig hva som tilbys de forskjellige modellene. Fant ikke noe alternative deler hos GS og Koed, da jeg rota inne på nettsidene deres. Når det er sakt, så er BMWCCN rabatten veldig kjekk og ha. Spesielt når det er OE deler en vil ha tak i :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...