Gå til innhold

Oz futura verdi


Magge
 Share

Anbefalte innlegg

Slett hvis feil.

Skal ikke selge ennå, men lurer på verdien av 17" Oz futura felger? 8,5"- og 10" bredde. 5*120... innpress husker ikke jeg i farta. Kanskje det var 11 mm. Jeg holder på å skal få prisoverslag for restaurering med Østfold felgteknikk. Kan være greit å vite verdi, siden jeg skal selge dem etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20k, da med sandblåste og pulverlakkerte tønner, blåste og lakkerte senter og nyrenoverte ytterbaner uten pittings. Nye bolter og mutterer eller oppchromma originale. Er ikke noen garanti på dette heller, sett strøkne sett gå ned mot 15k. Spørs helt på markedet der og da.

Dette da med samme senterdeksel som under, er det gamletypen er de mindre ettertrakta. Slike deksel koster fort 2k brukt. 20k er også dersom det er 2"/2,5" og 3" kant. Er det amcar greier med breie tønner og 1,5" og 2" kant trekker det en del ned. Er det sprekker så trekker det ned uansett om dem har vert sveist.

 

Østfold er vell ikke akkurat kjent for å være billige, noe som er greit nok. Kan derimot vurdere om du vil selge dem som repobjekt, som er mest vanlig. Bedre market for det enn ferdig renoverte hjul. 000036022448_%23_3_%23_El_Camino.jpg

 

 

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da spørs det hvor vidt det lønner seg. Blir fort noen kroner å få gjort alt. Men alt må til, ellers er det liten vits. Ikke skade og mener det er 3" kant. Samme senterdeksel som på bildet ja. Står forøvrig produksjonsår 2000.

Takk for svar! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...