Gå til innhold

635csi er den bilen dyr?


BMW-m...
 Share

Anbefalte innlegg

Den hvite er satt sammen av flere forelige biler lakka i polen di to andre er dynger eller rep objekter .

den sorte er en orginalbil med en fin historik men synnes kansje den er noe hart prisa 160 190 tusen er mer riktig pris pån sånn som andre sånne hele utgaver av 6 serier som har vert solgt via finn   ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 3 som er nevnt der kan ikke sammenliknes. Ville heller betalt 250 for en orginalbil, enn 179 for en uorginal. Den røde ser skikkelig kjip ut, og den til 40 er omtrent klar for dynga. 

Hva markedet i Norge er villig til å betale for den svarte er vanskelig å si, men skal man til Tyskland å hente tilsvarende koster det 20-25000 euro å hente en i samme kaliber. Dvs. rundt 225-250k ferdig på skilt i Norge. 

Eneste som trekker ned i mine øyne er automat. Ellers er alt "rett" på denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, automat er jo fint hvis man skal bruke den som en cruiser 😊 

Automatene fra den tida har en tendens til å slure bort/ stjele mye av kreftene som er i bilen, i så måte er manuell bedre. Smak og behag 😊

Pløyde gjennom alle bilene på autoscout24 og mobile.de, og det som er klart at du må opp på 20000 eur + for å få en strøken bil med relativt grei km. De bilene som jeg anser som "greie" , kommer på 15000 eur og opp. 

Det er sikkert mulig å komme over kupp på andre måter, jeg snakker nå om de bilene som ligger ute. Noe prutingsmonn finnes også kanskje?

Biler som har M- pakken, sportsseter og sperrediff mm. er de mest ettertraktede.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎19‎.‎03‎.‎2017 at 17.33, Tony Soprano skrev:

En riktig GT cruiser som bør vurderes om ikke det må være BMW er Porsche 928

Eide selv en for noen år tilbake og savner den fremdeles

Vanedannende åtterlyden i disse 

IMG_0959.JPG

En venn av meg importerte en dønn strøken manuell 928S med under 100'km fra italia for et par år siden. Han er ekstremt fornøyd med bilen. Sprek, praktisk, sær og kul - jeg liker dem bare mer og mer.

45.thumb.jpg.0b0a2a49ac3a7603d645e8f51825620f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...