Gå til innhold

Nettbrett som hovedenhet dasbord


Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Kan nevne at jeg lagde en tråd om dette for en tid tilbake. Gravitron.no sendte noe med helt andre specs enn det de reklamerte med, og ytte dårlig service. Konklusjonen der var å styre unna. 

 

Helt enig med at kina-dritt ikke er det samme som originalt, selv om det kommer opp en fin logo der det står BMW Connected Drive. Jeg har ikke installert noe sånt, fordi jeg tenker at det er mer gimmick/styling og upraktisk å bruke enn noe annet. Selv helt nye rimelige tablets er ikke spesielt responsive, så da tenker jeg at disse er heller ikke det. 

Produsentene av disse har ingen incentiver til å levere et produkt som får oppdateringer innen verken sikkerhet eller funksjonalitet. Man kan argumentere med at det får man ikke av BMW heller, men der er i alle fall alt testet grundig før det blir levert. 

Hvis noen føler annerledes hører jeg gjerne på innspill, men jeg er pessimistisk til sånne produkter.

Prøvde med iPad i bilen, det ble bare rot, var liksom ikke plass til den noe sted. Følte meg som taxisjåfør. Har nå bare telefonen, men den er i minste laget for navigasjon. I gamle bilen lagde jeg en liten forhøyning foran instrumentpanelet, så la jeg en iPhone på langs der. Fikk skjerm-i-instrumentpanel som mange nye biler, kun på bekostning av å ikke lenger kunne se hvor mye over 200km/t jeg kjørte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...