Gå til innhold

Reparere X3 i utlandet - Forslag -


Foksen
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøre til BMW i Riga og reparere/komme problemer i forkjøpet med BMW X3  2.0 D.  2008 mod.    E83 (MUE)

 Motorkode: N47-D20A

95000 km

Tenker å ta ut motor og fikse registerproblemet og forebygge ting/feil denne motoren er kjent for. . Vet det er flere diverse problemer med koksing osv. Trenger hjelp for å få med alle reperasjoner jeg bør gjøre og hva som bør skiftes ut for best å gjøre en avtale med verkstedet. De må jo også skaffe deler slik at alt går fortest mulig! Dumt å komme hjem igjen og så finne ut at noe vesentlig er glemt! Har lest masse på Forum her men trenger faglig råd. 

Motor er chippet hos TS-Racing til 211hk.

På forhånd takk! 

Foksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som kan tipse om noe? Bør jeg bytte turbo så lenge den gamle går, veuvhuslufting, swirlflaps og hva nå alt heter😀? Jeg tenker å kjøre til Riga og vil gjerne gjøre det som gjøres må for å få en motor med de utbedringene som er nevnt her på forumet. I Riga tar de under 400 kr timen og jeg har 4 uker ferie. Kan jo være interessant for andre også med samme motor. 

Hører gjerne fra noen som har forslag og kanskje kan det lages en liste som kan bygges på her i innlegget mitt... 

På forhånd takk for hjelpen! 

Endret av Foksen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...