Gå til innhold

Ubrukt motorblokk inkl. sylindere til BMW 5-serie E60/E61. Bud ønskes


Linda077
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Det er nok lurt å skrive til hvilken motor blokken passer. 4 sylindret bensinmotor, eller kom de bare på E90 modellene? Da er det kanskje 520 diesel blokk med stempler? Synd å betale så mye. Du får se hvilken respons du får. Jeg frykter at du ikke får så mye igjen for blokken. Men lykke til i alle fall.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TRF :-)
Min BMW var inn og ut på sikkert 4-5 verksteder. Der ingen helt fant ut hva som var galt. Tilslutt fikk eg beskjed om at eg måtte bytte motor, fordi det faktisk var en sprekk i motorblokken. Da eg fikk beskjed om at eg måtte ha ny motorblokk, bestilte eg jo dette. Men det ble nektet å sette denne i av det verkstedet. Så neste verksted ble selvfølgelig Bavaria. De sa at dette var et svært sjeldent tilfelle med sprekk i motorblokk, og at eg hadde fått litt dårlig råd fra andre verksted.
Tusen takk for det :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E60N N47 520D Engine block with pistons 

Regner med at den mangler bunnpanne, register mm.

Din 520D hadde altså sprekk i blokk og du og ikke verkstedet bestiller fabrikkny del.

Verkstedet som har oppdaget skaden vil så ikke bytte blokken. Det er forståelig da dette er en meget omfattende jobb ikke alle verksteder har kompetanse, tid eller utstyr til å utføre. Regner ikke med at du ble bedt om å bestille motoren, men at du gjorde dette selv uten å konsultere verksmester? Hva gjorde du med bilen Status nå Byttemotor? Er svært få som er interessert i en slik blokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei
Eg fikk beskjed om at eg enten måtte ha ny motorblokk eller få tak i en brukt motor å bytte alt.
Eg bestilte selv ny hos GS Bildeler. Og det er kun det som står på salgsordren som er inkl.. Topp pakningen er heller ikke med.
Bilen min ble tilslutt satt inn hos Bavaria, der de fikk bestilt fra Tyskland. Ble litt dyrere kan du si :-)
Men men sånn er det bare.

Takk for din kommentar Pedro :-)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...