Gå til innhold

Koble opp aux (E60)


Anbefalte innlegg

Du kan kjøpe ferdig kabel fra feks eBay og koble deg inn på ccc i eksisterende plugg. Bør ikke koste noe særlig mer enn 50-100,-

 

Edit: må kodes etterpå.

Endret av Otis
Glemte noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville droppet eBay-kit til 20kr om du vil ha et snev av brukbar lyd og fin integrering. Jeg har ikke tall på hvor mye eBay-kit jeg har fjernet fra E6x og erstattet med fabikk-sett. Den originale ettermonteringssettet fra BMW er for øvrig bare et dyrt eBay-kit med en blindplate over, så jeg anbefaler heller å lage et sett som om bilen kom med det fra fabrikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann! Hiver meg på denne, Når du skriver at BMW sitt ettermonteringskitt er et billig ebay kit, og du får mest ut av og lage dette selv,  hvor er det event. lurt og kjøpe delene? 

Eg synes det originale BMW kitte et totalt overpriset,  å skulle hatt dette i min bil også, men er interessert hvor det er lurt og få tak i delene til dette :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke noe fasitsvar på hvorfor eBay-kitene er dårlige, men det er nok liten tvil om at komponentene/måten dette er koblet opp på er langt billigere og kjipere enn hva som er tilfellet for biler som kommer med det fra fabrikk. På billig-kitene er kablene ofte loddet eller koblet rett inn på selve AUX-porten og enkelte motstander plassert rundt om på kabelen. På fabrikkmontert AUX-kit er selve AUX-en styrt av et printkort med noe forskjellig rask på. Vil tro dette er hovedårsaken til både forskjell i opplevd kvalitet og pris.

2 timer siden, SpAyder skrev:

Heisann! Hiver meg på denne, Når du skriver at BMW sitt ettermonteringskitt er et billig ebay kit, og du får mest ut av og lage dette selv,  hvor er det event. lurt og kjøpe delene? 

Eg synes det originale BMW kitte et totalt overpriset,  å skulle hatt dette i min bil også, men er interessert hvor det er lurt og få tak i delene til dette :) 

22 minutter siden, Otis skrev:

Jeg lurer også litt på hvorfor det er såpass dårlig lyd på eBay kit.

Kan du utbrodere, @Saltkjelen?

eBay-AUX:

bmw_aux_input_cable_7.jpg
BMW AUX-ettermonteringssats:
BMW_E39_Aux_Port_Kit_02.jpg

Fabrikkmontert kit (se bort fra at denne enheten har USB også):
12851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...