Gå til innhold

Bråk og bulder under bilen fremme


Kdotvip
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, Har en ganske så irriteranes buldre lyd under bilen min fremme å lurer på om dette kan være noe av årsaken? Lyden kom ikke før etter jeg bytta stabilisatorstag foring på verksted. Bilde til vestre er fra siden bråket begynte med, men nå høres det ut som det er under hele bilen

bulder å bråk.jpg

bulder å bråk 2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slakke i stabstag, som du har sirklet inn, vil gi klunkelyder i lav fart på ujevn vei. Stabstagforinger er derimot lokalisert under forstillingen, og vil gi en annen ulyd. Kan nesten ikke tenke meg at de har byttet foringer, og ikke sjekket stabstag samtidig. Men man vet aldri nå til dags, ser mye slark på verksteder.

Har du tatt opp dette med verkstedet? Kan også være noe som ikke er montert sammen riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tok bilen tilbake på verkested etter jeg merket lyden, men da sa de at de ikke kunne finne noe galt. Helt sykt, hadde ingen problemer før jeg leverte den inn.

Måtte bytte foring for å få den eu godkjent gjorde bare ting verre

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2018 den 3.51, Basse Lusk skrev:

Slakke i stabstag, som du har sirklet inn, vil gi klunkelyder i lav fart på ujevn vei. Stabstagforinger er derimot lokalisert under forstillingen, og vil gi en annen ulyd. Kan nesten ikke tenke meg at de har byttet foringer, og ikke sjekket stabstag samtidig. Men man vet aldri nå til dags, ser mye slark på verksteder.

Har du tatt opp dette med verkstedet? Kan også være noe som ikke er montert sammen riktig.

Ja, skal få bilen tilbake på verksted, må være noe de har gjort, var ikke slikt før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...