karolinef Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 (endret) I januar 2013 kjøpte jeg min første bmw, en 2001 model 318i som kun hadde gått 135 000 km. Bilen har mye utstyr, noe som er et stort pluss, og virket generelt fin for meg. Ellers så hadde den stått i over et år før jeg kjøpte den, så var litt diverse som måtte byttes, før det bar rett på eu kontroll. Lager denne tråden for å få en viss oversikt selv, men også for å få vist den fram etterhvert som jeg gjør mer. Her er noen bilder fra jeg kjøpte den til nå, samt en liste over hva som har blitt gjort. Januar 2013 Sommer 2013 Sommer 2014 Liste over hva som har blitt gjort, for at jeg skal ha en oversikt: Eksteriør: - M tech 2 frontfanger - Gråsorte blinklys foran + siden - Sotet framlykter - Sotet baklamper - Svarte nyrer - Led pærer skiltlys - Xenon i tåkelys - Led i parklys - Ny bakfanger - Lakkert taket, bakluke og bakfanger - Fjernet mye rust + lakkert i hjulbuer og kanaler - Lakket sommerfelger hvite med plastidip - Coilovers Supersport (fått dette godkjent) - Understellsbehandling Interiør: - Foliert interiørlister fra tre til matt svart - M tech girkule - Nye org. gummi gulvmatter i sort - Profftonet bakrute 5% - Sotet siderutene i 5% - Byttet ut alle pærer med Led pærer (flombelysning!) - Audison forsterker - Crunch 2x12" subwoofer - Gladen komponentsett slim i framdører - Pioneer høyttalere bak - rockford fosgate høyttalerforsterker Motor/andre deler: Byttet mye slitedeler, lar være å ramse opp det Annet: - Sommerhjul, 19" "M5 felger" med 215/35 foran og 235/35 bak - Vinterhjul, 16" alu felger med nye 205/55 piggdekk Planer nå i nærmeste framtid (i rekkefølge): - Sende bilen inn på lakkverksted å ta siste finish Endret April 19, 2015 av karolinef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Så ut til å være en ryddig bil. De riktige oppgraderinger er gjort også Har du vurdert å kjøpe sota/mørkere blinklys forran? Litt senk hadde også gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Kjøpe senkesett å godkjenne den med det er første pri nå Vurdert å ha litt mørkere blinklys ja, samt baklykter.. Det kommer nok det også etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Ble stor forskjell. Fin bil bare få vekk de juletrærne i frontruta så er den mange hakk penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Grattis med ny bil! Asker ja, da bor vi ganske nærme! Enig med CheChenFighter: av med juletrærne ! Det ble bra med nye skilter også ser jeg! Hva er planene fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Takk Juletrærne er borte de hehe. Har vel ikke noe planer enda, men neste blir å få senket den litt da den er så høy i rumpa Blir vel også å fjerne det lille av rust som har kommet frem i hjulbuer. Får vel ta frem speilrefleksen imorgen å ta noen skikkelige bilder av den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Pen bil.. Gjør seg med mtech felger ig senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Da har jeg fått tatt noen bilder av bilen, ser ut som om jeg må dele opp bildene i flere innlegg for å få med alle. Vet at bilen skriker etter senk på bildene, så det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Siden bilen er så høy i rompa, ble dette det eneste "bakfra" bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Nice den fronten din altså! Liker US Blinksa og xenon i tåke, og mtech front. Sikker vinner den komboen Vurdert CCFL ringer i lysa? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Bra noen liker de orange parklysa, var så usikker på om jeg likte det eller org. parklys best CCFL ringer, er det samme som angel eyes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 CCFL er det samme som angel eyes ja. Er veldig pent med us-parklys, har det selv på min Selv om jeg syntes det ser litt "tomt" ut i hovedlyktene uten noen form for lys der. Også syntes jeg de lyser litt for sterkt om kvelden/natta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Ja blir litt sterke når det er mørkt ute, selvom jeg stortsett kjører med park + tåke når det er lyst Skal få på angel eyes ganske snart, så da går det vel bare i det og tåkelys tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Fin bil du har Gøy med jenter som noe mellom ørene S0lheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå