Gå til innhold

Gratulerer!


Anne
 Share

Anbefalte innlegg

Er mye på et forum bygget over samme lest som dette og må få gratulere med et flott forum!

Siden jeg også er temmelig interessert i BMW kan det nok tenkes at jeg blir å treffe her også. Derfor har jeg (som dere ser :D) registrert meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner masse BMW-freaker, så jeg skal sende ut en fellesmail med link og spre ryktet. Har også lagt inn link hit på et par andre sider. Ellers får du trøste deg med at det som regel tar litt tid før det blir fart i sakene. Hva med å spandere en liten annonse på et par populære steder, f.eks. Startsiden. Trenger jo ikke å være så stor...

Denne formen for forum er jo en del brukt og er, i hvert fall etter min mening, den som fungerer best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres flott ut!

Det er relativt mange besøkende, og mange registrerte brukere, men få som faktisk gir lyd fra seg. Er bare det som er så synd. ;-)

Hva annonse angår, så er det nok ikke aktuelt å bruke noe penger på dette med det første. Alt er fra egen lomme, og jeg har ikke noen store planer om å tjene penger på sidene, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Bra at til og med gamle brukere av CCN forumet klarer å innse at dette er ett mye bedre format!

Jeg har det litt som Ole Brum da han ble spurt om han ville ha honning eller melk...og han svarte: Ja takk ! :D Både BMWCCN´s forum og dette forumet har gode og dårlige sider...så jeg er begge steder. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...