Gunnar Skrevet September 14, 2003 Share Skrevet September 14, 2003 Private bilder tatt av en amerikansk fyr. Det er hans egen bil. Mitt favorittbilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet September 14, 2003 Share Skrevet September 14, 2003 De var virklig fine bilder, tatt med privat kamera??? kamraten min tok biler av sin E39 stasjonsvogn og det var ikke like bra kvalitet på dem. Vi skal ta bilder av bilene våre hvilken kamera må vi bruke får å få like bra kvalitet som han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet September 14, 2003 Share Skrevet September 14, 2003 De bildene var såpass fine at jeg måtte lagre dem i pc'en min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 14, 2003 Forfatter Share Skrevet September 14, 2003 De var virklig fine bilder, tatt med privat kamera???kamraten min tok biler av sin E39 stasjonsvogn og det var ikke like bra kvalitet på dem. Vi skal ta bilder av bilene våre hvilken kamera må vi bruke får å få like bra kvalitet som han. Det er nok ofte fotografen og etterarbeidet, enten i mørkerom eller Photoshop, som spiller mest inn. Bildene er nemlig tatt med et Canon Powershot S40, og det er et rimelig digitalkamera til ca. 5k... Dere må finne et bra egna sted å ta bilder. Både med tanke på lys og bakgrunn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Flott m3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 fin ja og fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Hvordan dere klarer å lete fram tråder fra 2003 er for meg helt utrolig Ikke var det veldig "wow!" effekt over bildene nå lenger ihvertfall. Var helt sikkert noe annet i 2003 da denne var flett ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Hvordan dere klarer å lete fram tråder fra 2003 er for meg helt utrolig Ikke var det veldig "wow!" effekt over bildene nå lenger ihvertfall. Var helt sikkert noe annet i 2003 da denne var flett ny. Hahaha Fantastisk ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Hvordan dere klarer å lete fram tråder fra 2003 er for meg helt utrolig Ikke var det veldig "wow!" effekt over bildene nå lenger ihvertfall. Var helt sikkert noe annet i 2003 da denne var flett ny. Missclicka til siste side på show off forumet tenkte å bumpe opp den for morro skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå